Jak pozbyć się niechcianego tłuszczyku na brzuchu?

Wskazówki z naszej listy na pewno ułatwią ci osiągnięcie wymarzonego celu!
Jak pozbyć się niechcianego tłuszczyku na brzuchu?
18.10.2014

Każda kobieta marzy o płaskim i pięknie wyrzeźbionym brzuchu. Wciąż jednak słyszymy o tym, jak trudno jest pozbyć się tłuszczu, znajdującego się właśnie w tych okolicach ciała. W rzeczywistości istnieje mnóstwo sposobów na poradzenie sobie z uciążliwymi boczkami i oponkami. Aby uzyskać satysfakcjonujące efekty, powinnaś postawić na: zdrową dietę, ćwiczenia i odpowiednie podejście.

Wskazówki z naszej listy na pewno ułatwią ci osiągnięcie wymarzonego celu!

1. Na początek, obalamy mit

Jeśli chcesz zadbać o swój brzuch, musisz zrozumieć, że nie da się pozbyć tłuszczu tylko z jednego konkretego miejsca. Aby wyrzeźbić brzuch, musisz pracować nad całą sylwetką. To podstawowa wiedza, którą powinnaś posiadać, zanim zdecydujesz się na odchudzanie. Jeśli juz to wiesz, możesz spokojnie przejść do kolejnych punktów!

 

owoce

3. Owoce i warzywa

Badania wykazały, że powinniśmy jeść codziennie pięć porcji świeżych owoców i warzyw, aby dostarczyć organizmowi niezbędnej ilości witamin i wspomóc spalanie tłuszczu. 

warzywa

8. Zawsze gotuj w domu

Tylko gotując w domu, masz tak naprawdę pełną kontrolę nad tym, co jesz. Ponadto, rezygnując z jedzenia `na mieście` zaoszczędzisz dużo pieniędzy!

 

 

trukskawki

7. Mniejsze porcje

Kluczem do pozbycia się tłuszczu jest odpowiednia dieta, która powinna być zblinasowana i różnorodna. Ponadto, chcąc osiągnąć jak najlepsze efekty, powinnaś zawsze jeść o tych samych porach. Stawiaj na pięć posiłków w ciągu dnia, w tym dwie przekąski. I jedz małe porcje, za to częściej niż dotychczas.

 

łosoś

2. Jedz chude białko

Dieta, zawierająca chude białko, jest kluczem do utraty tłuszczu na brzuchu i gwarancją wzmocnienia mięśni. Szukaj produktów mięsnych, które są chude w 75 %. Zrezygnuj też zupełnie z posiłków wysokokalorycznych. 

gazowane napoje

4. Zrezygnuj zupełnie z napojów gazowanych

Napoje gazowane zawierają mnóstwo pustych kalorii i cukru, dlatego powinnaś zupełnie z nich zrezygnować. Zamiast tego postaw na wodę z cytryną lub świeżo wyciskany sok bez dodatku cukru. 

woda z limonką

5. Pij wodę praktyczniez bez przerwy

Zaczynaj dzień od szklanki ciepłej wody z cytryną i szczyptą pieprzu cayenne, aby przyspieszyć metabolizm. W ciągu dnia zaś staraj się pić przynajmniej osiem szklanek. Odpowiednie nawadnianie organizmu ma kluczowe znaczenie, jeśli dbasz o zdrowie i figurę. 

sportowe buty

6. Odpowiedni cel

Zamiast stawać codziennie na wagę, zacznij się mierzyć. Nie zależy ci przecież na tym, aby ważyć mniej, tylko aby wyrzeźbić i wysmuklić ciało. Pracuj więc nad wzmacnianiem swoich mięśni każdego dnia. Efekty zobaczysz, gdy twoje ulubione spodnie staną się dla ciebie zbyt luźne!

 

Komentarze (8)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 18.10.2014 10:57
Co do jedzenia na mieście-sama prawda. Ostatnio z braku czasu zjadłam coś na mieście, od razu pożałowałam. Nie dość że czułam się jakbym pąknęła balon, czułam się strasznie ociężała, to na dodatek przybyło mi na wadzę. Artykuł w sumie niezły, nie spodziewałam się tego.
zobacz odpowiedzi (3)
Anonim (Ocena: 5) 18.10.2014 10:49
Dokładnie rok temu zauważyłam, że tyje. Na początku zaczęłam ćwiczyć w domu, głownie brzuch i pośladki. Jadłam trochę mniej, ale zbytnio się nie ograniczałam. W marcu tego roku stwierdziłam, że rezultat jest jedynie taki, że zatrzymałam dalsze tycie. nie byłam jakoś gruba - w pasie miałam 64 cm. Zaczęłam biegać, dużo wody, dużo owoców, ale przede wszystkim JEM CO CHCĘ, nie ograniczam się. Mija 8 miesięcy odkąd biegam (3-5 razy w tygodniu zależy jak mam czas) i w tej chwili w pasie mam 57 cm, ładnie wyrzeźbiony brzuch i świetny tyłek dzięki ćwiczeniom:)
zobacz odpowiedzi (3)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo