Potworny trądzik szpecił jej twarz, ale znalazła na niego sposób! (Jaki?)

Dobrze dobrany lek potrafi zdziałać cuda.
Potworny trądzik szpecił jej twarz, ale znalazła na niego sposób! (Jaki?)
29.08.2014

Chyba wszystkie pamiętamy lub właśnie przeżywamy traumę związaną z młodzieńczym trądzikiem. Zmiany hormonalne rozgrywające się w naszym organizmie w wyjątkowo nieprzyjemny sposób wpływają na kondycję naszej skóry. Przy okazji także na poczucie własnej wartości i pewność siebie. Bywamy tak mocno przewrażliwione, że nawet jeden pryszcz wpędza nas w czarną rozpacz. W takich momentach warto zobaczyć, z jak ogromnymi problemami walczą inni.

Nasza dzisiejsza bohaterka prowadzi fotobloga, którego tytuł można przetłumaczyć „Moja skóra jest beznadziejna, więc ja też taka jestem”. Nie ulega wątpliwości, że nastolatka ma o sobie wyjątkowo niskie mniemanie. To na szczęście się zmienia, bo w lipcu rozpoczęła walkę o piękniejsze oblicze i leczenie przynosi niesamowite efekty. Kolejny raz lek oparty na izotretynoinie okazał się niezwykle skuteczny.

Trudno uwierzyć, że od momentu rozpoczęcia kuracji minął nieco ponad miesiąc. Niektórzy na takie efekty muszą czekać ponad rok! Jesteśmy przekonane, że kiedy zajrzymy na jej bloga za jakiś czas, po fatalnym trądziku nie będzie już ani śladu...

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

leczenie trądziku

Kuracja antytrądzikowa - od lipca do sierpnia 2014 roku

Komentarze (35)

Ocena: 4.89 / 5
` (Ocena: 5) 04.09.2015 20:11
Mam takie na dupie xD
odpowiedz
Justynaaa (Ocena: 5) 05.09.2014 21:08
Czy wiecie może ile kosztuje ten środek i czy można go dostać bez recepty? ;>
zobacz odpowiedzi (3)
Paulina (Ocena: 5) 03.09.2014 21:06
W czerwcu zakończyłam 8-miesięczne leczenie Axotretem. Na początku kuracji na twarzy miałam kroste na kroście, wstydziłam sie wychodzic z domu. W pierwszym miesiącu wszystkie krostki wywaliło mi na zewnątrz, wyglądałam strasznie,ale efekty leczenia zaczęłam zauważać bardzo szybko. Tak jak u koleżanki niżej wystąpiły u mnie skutki uboczne, ból kręgosłupa sprawiał że płakałam, pogorszył mi sie wzrok, byłam odrętwiała i nie mogłam skupic sie na nauce a włosy wypadały mi garściami. Po 3 miesiacach stosowania leku moja twarz była niedo poznania. Nadal wyskakiwały mi krostki, ale nie w takich ilościach jak wcześniej.W 5 miesiącu praktycznie nie miałam już krost na twarzy ale używałam leku jeszcze dla pewności i powoli zaczęłam go odstawiac. Wszystkie uciążliwe objawy zażywania axotretu mi minęły. Po trądziku zostały mi niestety blizny i czerwone plamy,ale dzięki maściom ich widoczność nie jest już tak duża. Po nowym roku planuje iść na zabieg aby usunąć te wszystkie blizny. Najchętniej poszłabym na niego już teraz ale to mogłoby pogorszyc jeszcze stan mojej skóry także cierpliwie poczekam te kilka miesiecy. Jednym zdaniem było warto poswięcic czas i pieniądze na leczenie. Przynajmniej nie wyrzuciłam ich w błoto. :)
odpowiedz
Alicja (Ocena: 5) 31.08.2014 13:02
Ja właśnie kończę kurację Aknenorminem. Jutro biorę ostatnią tabletkę :) U mnie efekty są niesamowite :) nie miałam co prawda tak silnego trądziku jak koleżanka powyżej, ale niestety skutecznie szpecił moją twarz:( po niecałych 8 miesiącach kończę kurację z nieskazitelną cerą:) mam nadzieję, że problem nie powróci, moja dermatolog mówi że jest ponad 80% szans na to, że nie będę już miała trądziku, ale zawsze pozostaje te ponad 10% niepewności i strachu:( u mnie skutki uboczne, które najbardziej mi doskwierały to okropny ból pleców, zajady, suchość skóry i spojówek oczu oraz ogólne osłabienie organizmu. Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że moje skóra już zawsze będzie wyglądać tak jak dzisiaj:)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 31.08.2014 11:28
okolo 4 lata po izoteku moj tradzik wrocil nie w takiej formie jak poprezdnio, ale to tu ukrywac, znow nie bylo milo. Gdzies przeczytalam ze ktos zaczal brac witamine D3, nie chcialam przechodzic przez kolejna kuracje, wiec pomyslalam ze sprobuje, po 2 tygodniach kazda krosta zniknela, po 4 tygodniach skora zrobila sie bardziej matowa i mniej przetluszczona zniknelo uciazliwe blyszczenie sie. Do tego zbey pozbyc sie blizna zaczelam uzywac 0.01% izotreoniny w masci teraz nawte nie potrzebuje zadnego podkladu, polecam sporobowac D3 przez kilka tygodni, nie wiele osob wie ze ta witamina jest w niedoborze u wielu z nas a zeby ja wyprodukowac trzeba wystawiac sie na slonce niestety reakacja mojej skory na slonce byla naprawde okrpna i kazdorozowa powodowala nowy okropny wysiew. Oczywiscie nie kazdy bedzie zadowolony z rezultatow bo zapewne podloza tradziku sa rozne, ale naprawde warto!
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo