Niewinna natura stokrotek i bezkresny błękit nieba sprawiły, że Marc Jacobs zatopił się w fantazyjnych rozmyślaniach. W świecie, przepełnionym marzeniami odkrył eteryczną, beztroską i niewinną postać. Jej romantyczną naturę przełożył na zapachowe nuty kompozycji Daisy Dream. Teraz powrócił ze swoim marzycielskim projektem tworząc woń bardziej intensywną i zmysłową. Nazwał ją Daisy Dream Forever.
Projekt
Niebiański flakon ujawnia kunszt artystyczny, z jakiego słynie Marc Jacobs. Eleganckie, zaokrąglone ramiona buteleczki zostały udekorowane rozkosznymi niebieskimi stokrotkami, aby odróżnić flakon od Daisy Dream. Te delikatne, kwiatowe elementy przypominają modne w tym sezonie koronkowe wzory i tworzą zwiewny, marzycielski efekt. Przezroczyste szkło ujawnia subtelny błękit wody toaletowej, a srebrna nakrętka, przystrojona stokrotkowymi akcentami jest zwieńczeniem marzycielskiego dzieła.
Kartonik zapachu jest utrzymany w błękitnej konwencji. Delikatne girlandy stokrotek, niczym koronka, ozdabiają jego brzegi, idealnie współgrając z całą eteryczną paletą.
Projekt flakonu i opakowania: Marc Jacobs we współpracy z Coty Prestige
Zapach
Daisy Dream jest lekka i zwiewna niczym przyjemny podmuch letniego wiatru. Kompozycja ujmuje swoim kwiatowo – owocowym charakterem. W wonnym świecie marzeń nie ma miejsca na gorzkie zmartwienia. Przepyszne akordy jeżyny, orzeźwiające cząstki grejpfruta i kruche nuty gruszki wprowadzają w błogi stan szczęśliwego fantazjowania. Jaśminowe serce, wzbogacone śliwką, liczi i niebieską wisterią bije kobiecym wdziękiem. Natomiast w bazie marzenia spełniają się za sprawą piżma, wody kokosowej i akordu białych drzew.
Nuta głowy: jeżyna, grejpfrut, gruszka
Nuta serca: jaśmin, śliwka liczi, niebieska wisteria
Nuta bazy: białe drzewa, piżmo, woda kokosowa
Dom zapachowy: Firmenich
Kreator perfum: Alberto Morillas
Zapach powstał dzięki współpracy Marca Jacobsa oraz Ann Gottlieb.
Reklama telewizyjna
Film reklamowy najnowszego zapachu Marca Jacobsa Daisy Dream został przygotowany przez długoletnią przyjaciółkę projektanta – Sofię Coppolę. W mistrzowski sposób zaprezentowała ona nową, dziewczęcą towarzyszkę Marca, Daisy Dream i pozwoliła zanurzyć się w beztroskim, ale urzekającym świecie aromatycznych nut.
Pojemności i ceny:
Daisy Dream EDP 50 ml – 295 zł