Sephora Trend Report to 3 dni wypełnione warsztatami i masterclass z ekspertami piękna, możliwości testowania i odkrywania nowości kosmetycznych sezonu, a także spotkań z wyjątkowymi gośćmi zaproszonymi przez organizatora – sieć perfumerii Sephora. Wydarzenie organizowane dwa razy do roku, w swojej jesiennej odsłonie rusza od 28 września i potrwa do 30 września w warszawskiej Westfield Arkadia. Wszystkie atrakcje dostępne są bezpłatnie. Sprawdź co dokładnie czeka na odwiedzających!
Zobacz także: Kosmetyki tego wizażysty podbiły Internet. Od teraz kupisz je w Sephorze!
Sephora Trend Report to prawdziwa gratka dla miłośniczek i miłośników świata beauty. 3 dni wydarzenia pełne są atrakcji, z których skorzystać można bezpłatnie w specjalnie zaprojektowanej przez Sephora i jej partnerów przestrzeni.
Fot. mat.prasowe
Bezpłatne, indywidulane spotkania z ekspertami kultowych marek
Pod okiem ekspertów ds. pielęgnacji marek: Belief, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Foreo, The Ordinary, The Inkey List skorzystasz z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryjesz nowości sezonu jesień 2023 każdej marki. Kochasz trendy w makijażu? Oddaj się w ręce najlepszych makijażystów marek: Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Makeup by Mario, Rare Beauty, Tarte lub YSL i wejdź pełna/pełen jesiennych inspiracji w nowy sezon!
Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy. Wybierz swoją ukochaną markę i umów się już dziś telefonicznie. Liczba miejsc jest ograniczona.
Masterclass z inspirującymi makijażystkami i ekspertkami
Sephora Trend Report to również okazja do spotkania wyjątkowych ekspertów i osobowości, które wielu z nas ceni i obserwuje m.in. w social mediach. Podczas 3 dni wydarzenia udział można wziąć w 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass prowadzonych przez: Martę Siembab (@marta.senselier) – senselierkę wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), Ewelinę Krasoń (@ewelinakrason), Izę Zabielską (@izabela_zabielska), Weronikę Białek (@veronikabialek), Martynę Grzenkowicz (@peachee.me) oraz Lilę Grochowską (@lila.grochowska).
Fot. mat. prasowe
Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy.
Bezpłatne, ekspresowe konsultacje bez zapisów
Jeśli nie zdążysz zapisać się na indywidulane spotkania lub masterclass, koniecznie odwiedź liczne wyjątkowe strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu:
FragranceLab, SkincareLab oraz HairLab, współtworzone z markami takimi jak: Burberry, Gucci, Jean Paul Gaultier, Tom Ford, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Aveda, Redken, Kerastase, Loreal Proffesional oraz Dyson.
Strefa MakeupLab Sephora Collection, w której makijażyści z perfumerii Sephora serwować będą trzy looki w jesiennych trendach: Grunge Meets Glam – pełen mrocznej elegancji, stawiający na promienną cerę Glowy Make Up lub Statement Lips, w którym królują odważne usta.
Fot. mat. prasowe
Wszystkie ekspresowe usługi nie wymagają zapisów. Aby umówić się na konsultacje z ekspertami marek lub masterclass, zadzwoń na infolinię Sephora: 327 253 908 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00)
Partner medialny: wizaz.pl.
Więcej informacji na temat 3-dniowego wydarzenia, w tym godziny warsztatów, sprawdź na: sephora.pl
Mat. prasowe