Legendarne oraz limitowane kosmetyki KIEHL’S: Marka świętuje swoje 170-lecie!

Aby uczcić swoje dziedzictwo, Kiehl’s prezentuje dwie linie produktów.
Legendarne oraz limitowane kosmetyki KIEHL’S: Marka świętuje swoje 170-lecie!
Fot. mat. prasowe
27.04.2021

Kiehl’s Since 1851, światowa marka oferująca wiodące rozwiązania z zakresu pielęgnacji skóry, świętuje w 2021 roku swoje 170-lecie. Zaczynaliśmy jako tradycyjna apteka położona w nowojorskiej dzielnicy East Village. Od początku towarzyszyła nam misja spersonalizowanych usług i indywidualnie dobranej pielęgnacji, które łączyłyby najbardziej zaawansowane technologie oraz wyjątkowo skuteczne składniki, gwarantując piękny i zdrowy wygląd skóry. Na przestrzeni lat pozostawaliśmy wierni tym ideałom, a na pierwszym miejscu zawsze stawialiśmy klientów.

Zobacz także: Dzięki tej masce Anna Lewandowska ma tak idealne włosy. Potrzebujesz 3 składników

Pod tym względem marka nie ma sobie równych. Od zawsze pragnęła przekraczać oczekiwania i za każdym razem oferować “skrojone na miarę”, dostosowane do potrzeb oraz oczekiwań klientów konsultacje. Irving Morse, założyciel apteki Kiehl’s, nade wszystko cenił sobie osobiste relacje z pacjentami i zachęcał ich do wypróbowania wykonanych przez siebie specyfików, zanim dobrał najlepsze rozwiązanie. Polityka “Try before you buy” (“Wypróbuj zanim kupisz”) była jego mottem. Od tamtej pory jego dewiza niezmiennie towarzyszy marce, a spersonalizowane usługi i specjalnie dobrane próbki produktów stały się jej chlubną tradycją.

Cammie Cannella, Global Head of Education & Customer Experience marki Kiehl’s, wyjaśnia: „Przez dekady, nasza filozofia obsługi klienta opierała się na edukacji. Każda odwiedzająca nas osoba mogła oczekiwać zindywidualizowanych konsultacji uzupełnionych o rekomendacje odpowiednich próbek i produktów. Pragniemy pomóc klientom w zrozumieniu unikalnych potrzeb ich skóry i zaproponować składniki oraz formuły, które najlepiej spełnią ich wymagania.”

Założenia wprowadzone przez Kiehl’s ponad 90 lat temu, wciąż pozostają aktualne:

Angażujemy się w relację z każdym klientem, dążąc do budowy zaufania w oparciu o trzy filary działalności Kiehl’s: spersonalizowane konsultacje, próbki zgodnie z zasadą „wypróbuj zanim kupisz” i program 100% gwarantowanej satysfakcji.

Zależy nam na tym, aby nasi klienci czuli się „wysłuchani i zrozumiani”, dlatego zapewniamy im porady i produkty dobrane idealnie do ich skóry.

Zawsze „jesteśmy po stronie klienta” – zdecydowanie bardziej wolimy nawiązać trwałe relacje, niż sprzedać coś za wszelką cenę.

Obecnie „magia Kiehl’s” rozciąga się na cały świat, ponieważ marka nie ustaje w działaniach na rzecz klientów, starając się, aby osiągnęli pełne zadowolenie. Jej istotę stanowią najwyższej jakości formuły, specjalistyczna wiedza na najwyższym poziomie i duch niezależnego biznesu.

Aby uczcić swoje dziedzictwo, Kiehl’s prezentuje dwie linie produktów w limitowanej edycji. Klasyczną Kolekcję Pamiątkową (Commemorative Collection), na którą składają się kultowe formuły must-have oraz Kolekcję celebrującą dziedzictwo (Heritage Collection) obejmującą trzy formuły inspirowane historią marki.

Kolekcja Pamiątkowa w limitowanej edycji

Obchody 170. rocznicy Kiehl’s otwiera Kolekcja Pamiątkowa w edycji limitowanej. W jej skład wchodzą najlepiej sprzedające się i najczęściej wybierane formuły marki wszech czasów: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado. Legendarna linia klasyków Kiehl’s dostępna jest w pięknych, białych, ozdobionych złotymi akcentami opakowaniach ze szkła. Chcąc podkreślić nasze zaangażowanie w dążeniu do bardziej zrównoważonej przyszłości, wykorzystaliśmy materiały przyjazne dla środowiska.

Kolekcja będzie dostępna w butikach oraz na www.kiehls.pl w maju 2021 r.

kiehl`s

Midnight Recovery Concentrate

Calendula Herbal Extract Toner
Ultra Facial Cream
Creamy Eye Treatment with Avocado

Limitowana edycja legendarnych produktów marki

Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej naszemu archiwum produktów, które zdobyły największą liczbę fanów. Stąd też wywodzą się trzy historyczne, starannie wyselekcjonowane rozwiązania marki, na cześć trendów, które zrewolucjonizowały minione epoki. Kolekcja celebrująca nasze dziedzictwo w limitowanej edycji przybrała nową formę stworzoną z myślą o współczesnych koneserach pielęgnacji.

Produkty z limitowanej kolekcji będą pojawiać się w ofercie marki pojedynczo w trzech kilkudniowych dropach od maja 2021 r.

kiehl`s

Woda różana lata 60. XX w.
Olejki eteryczne: Love Luring, Fortune Seeking i Jinx Removing
Mydła glicerynowe lata 90. XX w.

Olejki eteryczne Love Luring, Fortune Seeking i Jinx Removing
SCD 10 ml

W roku 1921 po przejęciu apteki na własność, Pan Irving Morse opracował pierwszą kolekcję Kiehl’s. Poza legendarnym olejem Original Musk który błyskawicznie zyskał popularność i stał się popisowym zapachem marki, w asortymencie pojawiło się ponad 120 olejków eterycznych polecanych do perfumowania ciała. Inspirowane popularnymi w latach 20 XX wieku eliksirami przyciągającymi
szczęście, olejki w limitowanej edycji dostępne są w trzech nowych, kuszących aromatach:

Love Luring Essence Oil wyrafinowana, roślinna kompozycja podnosząca atrakcyjność noszącej go osoby, będąca współczesnym „miłosnym eliksirem”. Odurzający, kwiatowy zapach nasycony
jaśminem, różą i ylang ylang

Fortune Seeking Essence Oil dla poszukiwaczy szczęścia. Lekka, świeża woń przepełniona nutami cytrusów i białej herbaty

Jinx Removing Essence Oil nazwę olejku zaczerpnięto z produktów rodem z lat 20 XX wieku (Money Drawing Oil Olej Przyciągający Pieniądze, Success Powder Puder Sukcesu) Niepowtarzalny zapach został stworzony dla poszukiwaczy nowego początku i osobistej wolności. Ciepły, zmysłowy zapach z wetywerią i sandałowcem.

Sławny French Rosewater Toner: 240ml

W latach 60. XX wieku narodziło się nowe podejście do wieloetapowej pielęgnacji skóry. Klienci poszukiwali luksusowych produktów, dzięki którym mogliby zadbać o skórę we własnym zakresie. Nowa, odświeżona formuła Kiehl’s czerpie z tradycyjnej kolekcji toników na bazie wody różanej z lat 60. XX wieku. Tonik zawiera wodę różaną pochodzącą z „ogrodu świata” w Turcji, która jest pozyskiwana w sposób przyjazny dla środowiska. Płatki kwiatów, z których jest tłoczona, są zbierane ręcznie. Delikatny tonik o subtelnym, orzeźwiającym zapachu nawilża skórę oraz przywraca jej równowagę sprawiając, że w dotyku przypomina płatek róży.

Glicerynowe mydła: 5oz

Kiedy w latach 90. XX wieku świat ogarnął trend czystości, prostoty  i wielofunkcyjności, mydła Kiehl’s zostały okrzyknięte bestsellerem. Sprawiały, że codzienność stawała się niezwykłym przeżyciem. Wytwarzane z najlepszych, poddanych szeregowi testów surowców kostki tworzyły fantastyczną, usuwającą zanieczyszczenia pianę o właściwościach odświeżających i odżywczych dla skóry. W najnowszej edycji mydła dostępne są w świeżym, ziołowym zapachu (do ciała i rąk) oraz w wersji bezzapachowej (do twarzy). Formuła jest tak delikatna, że może być stosowana codziennie. Każde mydło zawinięte jest w papierowe opakowanie z pochodzącego z recyklingu papieru ozdobionego charakterystycznymi dla Kiehl’s elementami graficznymi.

Mat. prasowe

Polecane wideo

Te dziewczyny mają najpiękniejsze twarze na świecie. Ranking 2021
Te dziewczyny mają najpiękniejsze twarze na świecie. Ranking 2021 - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie