Wibo, twórca takich marek jak Wibo i Lovely, jesienią tego roku wprowadzi na rynek kolejną markę kosmetyków do makijażu – NAM. Jej wyróżnikiem jest fakt, że całe portfolio NAM to profesjonalne, w 100% wegańskie, pozbawione parabenów i nietestowane na zwierzętach produkty, co potwierdza certyfikat PETA.
Marka została stworzona przez profesjonalistów, którzy korzystając z bogatego doświadczenia Wibo w segmencie kosmetyków kolorowych opracowali unikatowe technologie, m.in. formułę bestFILTEneeded, która nadaje skórze efekt Photoshop. Twórcom marki przyświecała idea beauty & care, co oznacza, że projektując skład każdego z nich, zadbano o składniki pielęgnacyjne pozwalające zadbać o skórę także podczas noszenia makijażu.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
„»Bo tak NAM się podobasz« to mocny manifest marki, który ma zachęcać kobiety, aby znalazły odwagę, żeby tupnąć nogą i podążać za swoim wewnętrznym głosem” – mówi Natalia Pietrusiak, Dyrektor Kreacji i Marketingu Wibo.
Lista produktów marki NAM jest długa – znajdziemy tam korektory, podkłady, rozświetlacze, konturówki, matowe i błyszczące pomadki, tusze do rzęs a także produkty do stylizacji brwi. Jak na profesjonalną markę kosmetyczną przystało, w ofercie NAM znajdziemy także primery, bazy pod makijaż, utrwalacze oraz pełną gamę akcesoriów makijażowych. Marka zapowiada, że nie zabraknie również limitowanych kolekcji.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Kosmetyki NAM będą dostępne w sklepach sieci Rossmann i na www.nammakeup.com.
Materiał promocyjny