Od dziś w perfumerii internetowej sephora.pl rusza sprzedaż kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska. W ofercie marki dostępne są kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Od 29 października produkty sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej dostępne będą we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce.
Phlov łączy w sobie ekspercką wiedzę, miłość do natury oraz radość płynącą z mądrego dbania o potrzeby skóry. Te założenia znajdują potwierdzenie w trzech filarach marki: #green, #smart, #joy, będących fundamentem jej tożsamości i jej haśle: “Złap swój moment. PHLOV”. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście.
- czytamy na stronie drogerii.
Fot. Sephora
Opatentowane surowce aktywne oraz nowoczesne metody ich pozyskiwania, roślinne soki z brzozy i korzenia yakon, bioprzyswajalne przefermentowane minerały, superowoce, synbiotyki, ekstrakty z grzybów oraz adaptogenów – to tylko niektóre z superskładników, występujące w produktach marki. To nie koniec, bo kosmetyki Phlov zostały zamknięte w opakowaniach z materiałów nadających się do recyklingu, m.in. takich jak BIO-PET, szkło i trzcina cukrowa.
Jestem przekonana, że odpowiednia pielęgnacja skóry jest równie istotna, jak zdrowa dieta. Dlatego na etapie pracy nad produktem korzystałam ze swojego doświadczenia w tym zakresie i wiedzy o superfoods, biofermentach, adaptogenach i wyciągach z roślin i owoców. Cieszę się, że dzięki temu każdy będzie miał możliwość poznania bliżej naszych produktów i uzyskania na ich temat rzetelnych informacji.
- mówi Anna Lewandowska, współtwórczyni marki Phlov.
W recepturach Phlov używamy zaawansowanych i opatentowanych surowców aktywnych w maksymalnie skutecznym stężeniu, otrzymywanych nowoczesnymi metodami. Nadzór nad całym procesem umożliwia nam własny dział R&D, zajmujący się badaniami i rozwojem.
dodaje trenerka.
Ceny kosmetyków Phlov wahają się od 49 do 159 zł. W tej chwili na sephora.pl dostępnych jest przedpremierowo 15 różnych produktów marki. Jak myślicie, Polki pokochają te kosmetyki?
Zobacz także: Fanki oszalały na punkcie nowego płaszcza Lewandowskiej. Znamy jego cenę