W 2014 roku nic nie wskazywało na to, że Kylie Jenner odniesie tak wielki sukces. Gdy uchodząca za znacznie atrakcyjniejszą Kendall zdobywała status supermodelki, jej młodsza siostra stała się celem globalnego internetowego szyderstwa, gdy pochwaliła się zdjęciem groteskowo powiększonych ust. W mediach społecznościowych ogromną popularność zdobyła wówczas akcja „Kylie Jenner Lip Challenge”, w ramach której nastolatki prześcigały się w publikowaniu fotografii i pomysłów, co zrobić, by mieć tak napompowane wargi.
Kylie początkowo twierdziła, że wygląd ust zawdzięcza stosowaniu kilku odcieni szminki. W końcu jednak przyznała: „Stosowałam czasowe wypełniacze ust, takie zabiegi pomagały mi poczuć się pewniej”. Jak się okazało niedługo później, z tego zamieszania zrodził się znakomicie prosperujący biznes.
O jego skali świadczy na pewno fakt, że dzisiaj celebrytka ma 21 lat i jest… najmłodszą miliarderką na świecie. O historii jej sukcesu pisałyśmy tutaj: Kylie Jenner - najmłodsza miliarderka świata. Tak szybko nie dorobili się nawet Mark Zuckerberg czy Bill Gates
Wszystkie kosmetyki sygnowane nazwiskiem Kylie okazały się sprzedażowym hitem. To ona zrewolucjonizowała makijaż ust, wypuszczając na rynek swoje słynne lip kity z konturówką i mocno napigmentowanymi pomadkami z efektem matu. Pozostałe produkty, takie jak pudry, rozświetlacze czy kredki do brwi wywoływały na świecie podobny szał. Wszystkie dziewczyny chciały malować się kosmetykami Kylie.
Najmłodsza z sióstr Jenner nadal rozwija swój biznes i rozszerza kosmetyczne portfolio – tym razem o produkty do pielęgnacji skóry. Linia Kylie Skin będzie miała swoją premierę 22 maja, ale już teraz instagramowy profil o tej nazwie jest obserwowany przez prawie… milion osób. Wniosek? Kosmetyki ponownie wyprzedadzą się na pniu.
Co dokładnie znajdzie się w ofercie i jakie będą ceny poszczególnych produktów?
- Znany z polecania nowości kosmetycznych profil TRENDMOOD podał, że fani Jenner będą mogli już niedługo kupić: piankę do mycia twarzy (24$), orzechowy peeling do twarzy (22$), waniliowy tonik bez dodatku alkoholu (22$), krem nawilżający z ochroną przed niebieskim światłem (24$), serum z witaminą C (28$), krem pod oczy (20$). Wszystkie kosmetyki opakowano w różowe minimalistyczne tubki i butelki. Całość można kupić w komplecie za 125$ - informuje elle.pl.
Dla Kylie oznacza to jedno: kolejne miliony na koncie. Imponuje wam jej pracowitość i smykałka do biznesu?
Polecamy także: Kylie Jenner znów powiększyła usta, ale tym razem efekt jest naprawdę zły