BIELENDA, Termoaktywny Koncentrat Antycellulit, 18 zł. To kosmetyk stworzony z myślą o pozbyciu się cellulitu oraz wyszczupleniu ciała i ujędrnieniu skóry. Pomaga uporać się z problemem powracającego cellulitu przywracając skórze jednorodność struktury i elastyczność. Zmniejsza widoczność nierówności i zagłębień, które są efektem miejscowego gromadzenia się tkanki tłuszczowej. Delikatnie rozgrzewa skórę, dzięki czemu składniki aktywne dużo szybciej wnikają w jej głąb i rozbijają skupiska komórek tłuszczowych.
EVELINE, Sun Care balsam po opalaniu, 13,50 zł. Zawiera łagodzący D-panthenol, alantoinę, kwas hialuronowy, algi laminaria oraz DNA complex. Koi podrażnienia posłoneczne, utrwala opaleniznę, intensywnie nawilża i regeneruje.
YVES ROCHER, Potrójny koncentrat wyszczuplający, 99 zł. Zawiera wyciąg z zielonej kawy, który trzykrotnie skuteczniej niż kofeina hamuje odkładanie się tłuszczów i napieranie tkanki tłuszczowej na skórę, którego efektem jest cellulit. Z kolei poolifenole z zielonej herbaty pozwalają zredukować masę tłuszczową o 70%.
MARY KAY, Lakiery do paznokci, 35 zł. Emalie w najmodniejszych kolorach sezonu - Coral Stone oraz Pink Sand. Kolor jest intensywny i według zapewnień producenta, odporny na ścieranie.
ARTDECO, Cienie Aqua Glow Bronzing Collection, 25,50 zł. Idealnie pasują do kasetek magnetycznych Artdeco Beauty Box. Cienie nie osypują się i zapewniają długotrwały makijaż. Nowa, ulepszona formuła cieni zawiera więcej pigmentów, co zapewnia bardziej intensywny makijaż.
ASTOR, Perfect Stay Lip Tint, 35 zł. To linia nowych szminek, występujących w formie flamastrów, które zachwycają lekkością i trwałością koloru. Te szminki, są połączeniem sztyftu koloryzującego i balsamu ochronnego. Szminkę Perfect Stay Lip Tint aplikuje się dwuetapowo - wpierw usta należy pomalować aplikatorem w kształcie flamastra, a następnie utrwalić całość nawilżającym balsamem ochronnym. Sztyft koloryzujący jest niemalże niewyczuwalny na ustach, gdyż został stworzony na bazie wody. Charakteryzuje się trwałością i sprawia, że usta nigdy się nie kleją. Formuła sztyftu jest wzbogacona o pantenol, który zapewnia kosmetykowi działanie nawilżające i regenerujące. Nowy flamaster marki Astor napełnia usta kolorem, który można wzmacniać kolejnymi aplikacjami.
Zobacz także:
PAPITEST: Pianki i żele do golenia
PSYCHOTEST: Poznaj kolor swoich perfum idealnych!