Mugler to jeden z najbardziej inspirujących domów mody na świecie. Kojarzy się nie tylko ze zmysłowym szykiem, ale także wyrafinowaniem, awangardą i nonszalancją. Został założony w 1973 roku w Paryżu przez francuskiego projektanta Thierry’ego Muglera. Marka bardzo szybko zdobyła sławę nie tylko dzięki nieszablonowym kolekcjom, ale i jedynym w swoim rodzaju teatralnym pokazom mody. W ostatnich latach jej renoma jednak nieco podupadła. Nad powrotem do gry zaczęła pracować z firmą L’Oréal.
Zobacz także: Miley Cyrus została twarzą Maison Margiela. Ta niezwykła kampania przejdzie do historii
Nie wszyscy wiedzą, że Mugler miał kiedyś w swojej ofercie ekskluzywne ubrania, dodatki i perfumy, ale również kosmetyki do makijażu. Francuska marka nieoczekiwanie wycofała się z ich produkcji w 2010 roku. Teraz powraca do gry w tymże polu. Już niebawem będziemy miały okazję przetestować szminki, cienie do powiek, pudry i róże do policzków sygnowane przez słynny dom mody. To owoc współpracy z firmą L’Oréal. Warto wspomnieć, że w 2022 roku francuski kosmetyczny gigant przejął markę Mugler od grupy Clarins. Mugler przynależał do grupy Clarins od 1997 roku. 2022 rok można zatem uznać za wielki przełom w historii marki. Co się wówczas zadziało?
Zobacz także: Perfumy, które wybierają Skandynawki. 12 oszałamiających propozycji
Otóż Clarins koncentrował się głównie na rozwoju sektora zapachowego Muglera. Wprowadził na rynek perfumiarskie przeboje, które pokochały kobiety z całego świata, takie jak jak Angel, Alien oraz Aura. Nie inwestował już tak intensywnie w modę. Marka była teraz znana niemalże wyłącznie z perfum, które stały się filarem jej działalności. L’Oréal z kolei dostrzegł w Muglerze ogromny potencjał nie tylko w perfumach, ale także w odrodzeniu działu mody i makijażu.
A jak prezentuje się nowa kampania urodowa Mugler&L’Oréal? Na pewno szalenie intrygująco. Jej twarzą została Kendall Jenner, najlepiej zarabiająca supermodelka. Looki, które promuje, robią gigantyczne wrażenie. Są niesamowicie zmysłowe. Można uznać je też za kwintesencję typowo francuskiej sensualnej nonszalancji.
Zobacz także: Rozdarte spodnie Prokopa, „rozkrok” Jędrzejaka i inne wpadki w „Dzień Dobry TVN”. Tego widzowie nie zapomną!
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie