Niedawno informowaliśmy o tym, że na polskim rynku kosmetycznym pojawi się zupełnie nowy i silny gracz. Ta niemiecka sieć sklepów cieszy się olbrzymią popularnością, głównie ze względu na szeroki asortyment i przystępne ceny. Wszystko wskazuje na to, że podobnie będzie również w Polsce.
Zobacz również: Do Polski wchodzi prawdziwy gigant drogeryjny. Czy Rossmann zostanie zdetronizowany?
Teraz okazuje się, że niemiecka sieciówka to nie jedyna nowa drogeria, która może sporo namieszać na rynku kosmetycznym. Od niedawna możemy robić zakupy w wirtualnej drogerii Azeta. Właściciele tej marki szacują, że do końca roku ich przychody w Polsce osiągną nawet 20 mln zł.
E-drogeria #Azeta wchodzi do Polski. To marka z portfolio Maxima Grupehttps://t.co/baqdIdmUn8
— wiadomoscihandlowe.pl (@WHandlowe) June 1, 2021
Azeta.pl to internetowa drogeria wchodząca w skład litewskiej Maxima Grupe. To właściciel m.in. sieci supermarketów Stokrotka i e-sklepu z żywnością Barbora. Oprócz Polski zakupy w tej drogerii można robić na Litwie, Łotwie i w Estonii.
W ofercie e-sklepu Azeta.pl są dostępne się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam. W sumie asortyment drogerii obejmuje ponad 100 marek.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Jak czytamy, najmocniejszą stroną nowej e-drogerii ma być szybki czas dostawy. Zakupy mają trafiać do klientów w ciągu jednego dnia, a w Warszawie nawet tego samego dnia. Właściciele e-sklepu chwalą się, że to ich największa przewaga nad resztą konkurencji.
Wierzymy, że nasz start w Polsce przyczyni się do rozwoju całego sektora e-drogerii na tym rynku. Szacujemy, że już w połowie lata uda nam się wypracować pierwszy milion ze sprzedaży, a do końca roku obroty Azeta.pl wyniosą 20 mln zł
- mówi Justė Levčenkaitė, prezes Grupy Azeta, kierująca działalnością spółki w Środkowej i Północnej Europie, cytowana przez portal businessinsider.com.pl.
Będziecie robić tam zakupy?
Zobacz również: Popularna marka kosmetyków znika z rynku. Uwielbiały ją kobiety na całym świecie