Drogie marki, takie jak Gucci, kojarzą się powszechnie z luksusem. Wszystkim wokół wydaje się, że typowa klientka takiego domu mody powinna być nie tylko bajczenie bogata, ale także idealna w każdym calu. Lśniące włosy, cera bez skazy, wysportowane ciało i nieskazitelny gust, zarówno jeśli chodzi o styl, jak i makijaż. Gucci postanowiło więc skonfrontować się z tymi wyobrażeniami i w swojej najnowszej kampanii szminek pokazać, że piękno może mieć różne oblicza, a produkty tej marki są tworzone z myślą o wszystkich kobietach.
Zobacz także: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)
Na Instagramie domu mody pojawiło się wczoraj zdjęcie promujące nową kolekcję pomadek. Widać na nim uśmiechnięte, muśnięte na czerwono usta i… zęby, którym daleko do doskonałości. Są pożółkłe, a w górnej linii brakuje dwójek, przez co na plan pierwszy wychodzą kły. Fotografia podpisana jest następująco: „Dla odważnych, błyskotliwych i pięknych”.
Reklama, w której wystąpiła Dani Miller, wywołała wśród internautów spore poruszenie. Osoby, które są przyzwyczajone do innej estetyki zdjęć, stwierdziły z przekąsem, że „zdjęcie wygląda jak mem”. Nie zabrakło też głosów, że Gucci promuje w ten sposób nie tylko samoakceptację, ale także… brak higieny. Internauci zachwyceni nietypową reklamą zauważyli z kolei, że w sposób dobitny pokazała „zróżnicowane piękno”:
„To zdjęcie jest wspaniałe. Wszyscy ludzie są piękni bez wyjątku, nawet jeśli nie spełniają powszechnych „standardów”
- napisała jedna z obserwatorek marki Gucci.
A Wy co sądzicie o takim sposobie promocji szminek? Wolicie tradycyjne reklamy czy takie, które szokują, ale mają przy okazji ważny przekaz?
Wyświetl ten post na Instagramie.