Najczęściej wybieranym przez kobiety kosmetykiem do makijażu, jest maskara. 61% Polek używa jej każdego dnia! Co ciekawe, to właśnie na tusz do rzęs jesteśmy w stanie wydać najwięcej pieniędzy.
Żaden kosmetyk nie wydobywa głębi spojrzenia tak dobrze, jak maskara, oczywiście pod warunkiem, że kosmetyk podkreśla każdy włosek i buduje wrażenie wachlarza rzęs. Główne kryteria, którymi kierujemy się przy wyborze tuszu to zwiększenie objętości rzęs i ich precyzyjne rozdzielenie.
Taki efekt uzyskamy dzięki nowemu produktowi marki Maybelline New York, Lash Sensational. Unikalna, elastomerowa szczoteczka z wypustkami o różnej długości dociera nawet do najkrótszych rzęs i precyzyjnie rozdziela pozostałe. Czy musimy dodawać, że twarzą kampanii reklamowej została uwielbiana przez nas ikona modelingu, Christy Turlington?
Dla nas ten tusz jest strzałem w dziesiątkę. Jego cena w sklepie to ok. 33 zł
Polecamy!