Internautki porównują swoje uda do czekolady. Każda chce mieć takie ciało

Toblerone tunnel robi furorę na Instagramie
Internautki porównują swoje uda do czekolady. Każda chce mieć takie ciało
fot. Pixabay, Instagram (instagram.com/alexisren)
27.05.2018

Nie potrafimy oprzeć się wrażeniu, że kiedy tylko robi się ciepło, niektórym z nas wpadają do głowy wyjątkowo dziwne pomysły. W 2016 roku furorę robiło tzw. thigh gap, czyli przerwa między udami. „Zabawa” polegała na tym, aby stanąć z wyprostowanymi nogami i sprawdzić, jak w tym momencie zachowują się nasze uda. Jeśli pomiędzy nimi tworzy się przerwa - masz idealne ciało. Jeśli się stykają - jest cię zdecydowanie za dużo.

Zobacz również: Usłyszały, że NIGDY nie powinny zakładać bikini. Zaryzykowały i... (TO TRZEBA ZOBACZYĆ)

Na nic tłumaczenia ekspertów, że można być zgrabną i szczupłą bez charakterystycznej przerwy. To kwestia anatomii, a nie tylko tkanki tłuszczowej. Internautki jednak do dziś ze sobą rywalizują, a moda ta na pewno nie pomaga w walce z zaburzeniami odżywiania wśród nastolatek i młodych kobiet.

Nowy sezon i nowa moda. Tym razem furorę robi tzw. Toblerone tunnel. Nazwa w bezpośredni sposób nawiązuje do popularnej szwajcarskiej czekolady.

Toblerone tunnel to nic innego, ale „tunel Toblerone”. Podobnie jak w przypadku „thigh gap”, ten także ma się tworzyć między udami i to tylko wtedy, kiedy jesteś idealnie zgrabna. Nawiązanie do czekolady nie jest przypadkowe. Chodzi o charakterystyczny trójkątny kształt jej kostek. Tylko co to ma wspólnego z damskim ciałem?

Chodzi o trójkątną przerwę, która powstaje między pośladkami i udami kobiety. To prawdziwa kumulacja piękna - dowód na to, że jesteś szczupła, masz perfekcyjne nogi, a do tego zgrabne i jędrne pośladki. Problem w tym, że taką budową mogą się pochwalić tylko nieliczne z nas. A miliony wpadają w kompleksy, kiedy nic z tego nie wychodzi.

Nie ulega wątpliwości, że to wyjątkowo szkodliwa moda, która z samoakceptacją nie ma nic wspólnego.

Zobacz również: „Instagram to pic na wodę!”. Blogerka ujawniła, jak wygląda przed retuszem

Trudno zrzucać całą odpowiedzialność za to zjawisko na blogerki i internetowe celebrytki, ale to od nich wszystko się zaczęło. Regularna publikacja zdjęć w skąpym bikini należy wręcz do ich obowiązków. Jeśli nie obnażasz się na Instagramie, to nie istniejesz.

Pół biedy, kiedy rzeczywiście są takie zgrabne. Nie brakuje jednak przykładów, kiedy perfekcyjna figura to wcale nie zasługa genów, diety czy ćwiczeń. Retusz zdjęć jest w tej branży zjawiskiem powszechnym. W efekcie dojrzewające obserwatorki dorastają w poczuciu, że tak powinna wyglądać każda kobieta.

Jeśli chodzi o czekoladę Toblerone, to zdecydowanie bardziej wolimy mieć ją w ustach, niż między nogami.

Zobacz również: To dlatego blogerki fitness tak wysoko podciągają legginsy. Pokazała, co pod nimi ukrywa

Tak ma wyglądać idealny Toblerone tunnel:

Myślicie, że ludzie naprawdę zwracają na to uwagę? A może to kolejna głupia internetowa moda zupełnie oderwana od rzeczywistości?

Polecane wideo

Komentarze (7)
Ocena: 5 / 5
Iza (Ocena: 5) 28.05.2018 07:50
W zdrowym ciele zdrowy duch! Warto coś zrobić dla siebie. Właściwy ruch i dieta to podstawa zdrowia i dobrej figury. Bilans kaloryczny jest bardzo ważny. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Jak się chce mieć ładną figurę to trzeba zacząć o siebie dbać nic samo się nie zrobi.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 28.05.2018 02:51
o rany...gdzie ja zyje
odpowiedz
Pyza89 (Ocena: 5) 28.05.2018 00:16
Można tylko pogratulować dupska. Kiedyś liczyły się inne wartości, nieważne. Za jakiś czas chodzenie na golasa nie będzie dziwiło. Nawet sobie nie robię zdjęć, chociaż nie mam co ukrywać, a co dopiero swojemu tyłkowi, ale już tak mam, bo jestem pokoleniem Tamagotchi czy jakoś tak. Pozdrawiam
odpowiedz
tamara (Ocena: 5) 27.05.2018 18:00
Ale głupota, szkoda gadać...
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 27.05.2018 09:35
Glupie kobiety nie wiedza co juz sobie ubzdurac, a faceta i tak to terojkat obojetny albo kreska na brzuchu itd
odpowiedz

Polecane dla Ciebie