10 ćwiczeń na wewnętrzną stronę ud. Zacznij już dziś, a zdążysz z przemianą do wiosny!

20 Lutego 2017

Wewnętrzna strona ud sprawia problemy wszystkim kobietom, nawet tym regularnie ćwiczącym.

zgrabne uda

Wewnętrzna strona ud jest jedną z najbardziej problematycznych części ciała. Trudno ją wyćwiczyć, a tłuszcz lubi się odkładać właśnie w tym miejscu. Także cellulit atakuje wewnętrzną stronę ud i niełatwo się go pozbyć. Kluczem do zwycięstwa jest przede wszystkim duża wytrwałość: w zdrowym odżywianiu, odpowiedniej pielęgnacji oraz aktywności fizycznej.

Zanim się obejrzymy, nastanie sezon krótkich spódniczek, dlatego już teraz dobrze jest rozpocząć ćwiczenia. Miesiące, a może nawet lata zaniedbań wymagają dłuższego czasu przygotowań, ale warto się pomęczyć, aby zobaczyć wspaniały efekt. Trzeba pamiętać, żeby nie rzucać się od razu na głęboką wodę i stopniowo wprowadzać zmiany w swoim życiu. Osoby początkujące powinny zacząć od krótkich i niezbyt forsownych treningów, aby się nie zniechęcać i powoli nabierać apetytu na aktywność fizyczną.

Dalej prezentujemy ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud. Bądź systematyczna i nie poddawaj się, a wkrótce zobaczysz rezultaty.

Zobacz także: Ćwiczenia kilkuminutowe - czy są efektywne i zapewnią Ci figurę modelki?

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

sony ericsson
(Ocena: 5)
2017-02-20 16:10:52

ja podjęłam wyzwanie noworoczne i pierwszy raz w życiu dotrzymuję samej sobie słowa :P schudłam już na tabsach iqacai i ćwiczeniach w niecałe trzy miesiące aż 16 kilogramów. Naprawdę się da dziewczyny, i wcale nie jest to żadna męczarnia, po miesiącu człowiek zaczyna naprawdę tego chcieć :)))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1