6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

28 Listopada 2013

To proste!

a

Nowe zęby dopasuj do oczu

Jeśli natomiast nie pomagają nam sprawdzone triki kosmetyczne, warto wybielić zęby w gabinecie np. lampą Beyond Polus lub nałożyć porcelanowe licówki. Pamiętajmy jednak o tym, żeby nie przesadzić z bielą. Powszechne, bowiem są żarty o tzw. „WC bieli”, czyli odcieniu 0 w skali VITA. Rada dentystów – dopasujmy nowy kolor naszych zębów do koloru gałki ocznej. – Żeby nasza twarz zachowała balans kolorystyczny, a nowe zęby wyglądały naturalnie, powinny one mieć taki sam odcień, jak nasza gałka oczna. Jeśli natomiast zęby są bielsze od niej, są za białe. Narażamy się wtedy na plastikowy i nienaturalny wygląd, przez co uwaga rozmówców koncentrować może się nie na oczach, a ustach – mówi lek. stom. Wojciech Fąferko z Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim Clinic w Katowicach.

…i do koloru skóry

O ile wybielanie lampą, usuwające jedynie przebarwienia, rozjaśnia o parę tonów kolor zębów, to w przypadku licówek sami możemy wybrać sobie nowy kolor jak z menu. Pamiętajmy jednak o tym, że prawdziwy efekt WOW! wywołamy tylko wtedy, kiedy dopasujemy odcień bieli zębów do naszej karnacji. I tak oto osoby o jasnej karnacji skóry powinny wybierać licówki w odcieniu A1 lub B1 w skali VITA, osoby o jasnej karnacji, ale ciemnych włosach kolor A2. Mając ciemną karnację wybierzmy z kolei A2 lub A3. Jak przekonuje dentysta, chodzi tutaj o naturalny look.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (12)
ocena
4.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Kasia
(Ocena: 5)
2017-10-30 10:05:00

A może zamiast trików warto częściej odwiedzać dentystę? Nie mówię już o samym wybielaniu, a na przykład o piaskowaniu, profilaktyce czy dowiedzeniu się czego unikać by zęby się nie przebarwiały? Ja poszłam tą drogą i dzięki CMPdent nie muszę używać specjalnych odcieni pomadek i tak dalej by mieć biały uśmiech.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kinia
(Ocena: 5)
2013-12-01 19:47:06

re: 6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

Ja zwykle dobieram odpowiedni kolor szminki - najbardziej lubię Artdeco, bo mają szeroką gamę kolorów!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-30 17:51:57

re: 6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

"B ielsze zawsze wydają się równe zęby." Kali jeść i Kali pić

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-28 17:45:13

re: 6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

Naturalny look, efekt wow, językowe kalectwo...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Pedagog dyplomowany
(Ocena: 3)
2014-11-23 14:06:47

Dokładnie, ale niestety tego uczą szkoły po 2000 roku. Młodzież po gimnazjum ma problemy z poprawną polszczyzną i to jest fakt niezaprzeczalny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-28 14:30:27

re: 6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

Po co optycznie skoro mozna na stale i prawdziwie???? 3,5 roku minelo od wybielania biala perla i dalej mam biel jak gwiazy holywood ;)))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anulka
(Ocena: 5)
2013-11-28 15:55:59

sama wybielałaś w domu? wystarczy biała perła? chyba się skuszę na nią :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-28 16:07:02

taa.tak chwalicie biala perle,a za 6 lat beda was zeby bolec i i wszystkie bedziecie plombowac

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-28 16:16:35

ja wybielałam sobie zęby białą perłą prawie 5 lat temu. Do tej pory mam białe i żadnego zęba nie musiałam robić, bo mam tak zadbane, że mi się nie psują. Oczywiście nie mówię tutaj o usuwaniu ósemek, ale to nie ze względu na zepsucie tylko z powodów złego wyrośnięcia. Także, nie wiem kto Ci takich głupot naopowiadał o psuciu się zębów po białej perle.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-11-28 16:54:24

Tak sama :) juz po dwoch tyg inni widzieli roznice mimo ze ja nie u nie mowilam nikomy zewy ielam :( szkoda tylko ze nie ma opakowac z jedna tubka. Dwie to za duzo i druga zuzywalam na sile po roku bo zblizal sie termin waznosci. Ale warti naprawde nic mnie nie bolali i nie boli. Z zebami nie mialam nigdy zadnych oroblemow. Co bedzie kiedys to bedzie. Liczy sie tu i teraz. Znam osoby ktoe 10lat temu tego uzywaly i nic im nie jest wiec reguly nie ma.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ona
(Ocena: 5)
2013-11-28 08:00:04

re: 6 trików, dzięki którym optycznie ROZJAŚNISZ ZEBY!

Pierdu pierdu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz