La Mania odsłoniła nową kampanię promującą kolekcję jesień/zima 2017. Przedstawione w niej sylwetki to kontynuacja idei MIND BLOW, zaprezentowanej po raz pierwszy podczas zeszłorocznego pokazu La Manii. Marka kolejny raz otwarcie i głośno manifestuje kobiecość i budzi drzemiące w kobietach pożądanie.
Stylistyka kolekcji nawiązuje do ujawnionej jesienią zeszłego roku filozofii MIND BLOW. Uszyte z charakterystycznych dla marki, szlachetnych tkanin sylwetki najnowszej kolekcji podkreślają kobiece kształty i emanują seksapilem.
W tym sezonie projektantki Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma postawiły na welur w zwracającym uwagę bordowym kolorze oraz devoire z charakterystycznym wzorem. Rebeliancki charakter kolekcji podkreślają także licowe skóry, użyte w ozdobionych złotymi nitami smyczach. W kolekcji znalazły się także jedwabie i cekiny. Akcentami zwracającymi uwagę, a jednocześnie będącymi znakami charakterystycznymi dla marki, są złote elementy - specjalnie zaprojektowane blaszki i ozdobne zapięcia. Charakterystyczne dla sezonu AW17 stały się nawiązania do pop kultury w postaci komiksowych haftów.
Scenografia sesji złożona ze szklanej instalacji na wzór kalejdoskopu symbolizuje złożoność kobiecej natury i iluzje emocjonalne, jakim często ulegamy. Rozbicie widoczne jest w kolekcji AW17 - łączy ona delikatne i zwiewne jedwabne kreacje z ciężkimi kożuchami, skórzanymi sukienkami i wełnianymi pelerynami.
Do współpracy przy kampanii zaproszone zostały wschodzące gwiazdy modelingu.
W obiektywie Mateusza Stankiewicza nie uwodzą one odbiorcę w oczywisty sposób. Emanują kobiecą sensualnością i odkrywają kobietę nowej ery, która pociąga swoją samoświadomością. - Konstrukcja scenograficzna stanowiła swoiste wyzwanie, jednocześnie gwarantując mi świetną zabawę - wspomina pracę podczas sesji fotograf. - Modelki były zamknięte w lustrzanym pomieszczeniu bez kontaktu wzrokowego z aparatem. Brawo dla La Manii za kolekcje, ale także za zaufanie i odwagę we współtworzeniu i realizacji tej wizji.
- Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcę, żeby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie – o projekcie MIND BLOW mówi Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Modelki:
Karolina / Division
Wiktoria D / Uncover Models
Aneta M. / Uncover Models
Stazia / KOYA Models
Aleksandra G. / KOYA Models
Fotograf: Mateusz Stankiewicz / AF PHOTO
Stylistka: Ewelina Gralak
Makijaż: Joanna Berdzińska
Włosy: Michał Bielecki / Warsaw Creatives
Produkcja: Pink Creative
Postprodukcja: Final Touch
Fot. mat. prasowe
Fot. mat. prasowe