Marki modowe za wszelką cenę próbują zwrócić na siebie uwagę konsumentów. Robią to na różne sposoby, ale przeważnie inwestują w niebanalne kampanie i organizują pokazy w nietypowych miejscach. Na przykład Maciej Zień zaaranżował go w kościele, a Karl Legerfeld na płycie lotniska.
Tym razem na ciekawy chwyt marketingowy zdecydowała się Balenciaga. Na swoim instagramowym profilu zamieściła zdjęcia z kampanii na sezon SS18. Przypominają one fotografie z lat 90. Być może koncepcja została specjalnie dopasowana do stylu kolekcji, odwołującej się do trendów z tamtego okresu. Możemy m. in. zobaczyć oversizowe swetry, marynarki, które sprawiają wrażenie za dużych oraz spodnie o ciekawym kroju.
Lata 90. wiele z nas wspomina z dużą nostalgią. Czy zdjęcia, które się z nimi kojarzą, przesądzą o sukcesie tej kampanii? Trudno pwoiedzieć. Niektórzy twierdzą, że marka za bardzo zmieniła swój styl. To już nie ta sama Balenciaga.
Zgadzacie się?
Zobacz także: Nowa kolekcja CROPP: mom jeans, sportowe bluzy, minimalistyczne płaszcze