BALENCIAGA szokuje nową kampanią. Czy tak powinno wyglądać high fashion?

20 Lutego 2018

Oceń sama.

balenciaga kampania 2018

Marki modowe za wszelką cenę próbują zwrócić na siebie uwagę konsumentów. Robią to na różne sposoby, ale przeważnie inwestują w niebanalne kampanie i organizują pokazy w nietypowych miejscach. Na przykład Maciej Zień zaaranżował go w kościele, a Karl Legerfeld na płycie lotniska.

Tym razem na ciekawy chwyt marketingowy zdecydowała się Balenciaga. Na swoim instagramowym profilu zamieściła zdjęcia z kampanii na sezon SS18. Przypominają one fotografie z lat 90. Być może koncepcja została specjalnie dopasowana do stylu kolekcji, odwołującej się do trendów z tamtego okresu. Możemy m. in. zobaczyć oversizowe swetry, marynarki, które sprawiają wrażenie za dużych oraz spodnie o ciekawym kroju.

Lata 90. wiele z nas wspomina z dużą nostalgią. Czy zdjęcia, które się z nimi kojarzą, przesądzą o sukcesie tej kampanii? Trudno pwoiedzieć. Niektórzy twierdzą, że marka za bardzo zmieniła swój styl. To już nie ta sama Balenciaga.

Zgadzacie się?

Zobacz także: Nowa kolekcja CROPP: mom jeans, sportowe bluzy, minimalistyczne płaszcze

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
2/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Oli
(Ocena: 2)
2018-02-20 09:33:45

Zwykle jesten daleka od pisania komentarzy w ogóle, ale zastanawia mnie tryb Waszej pracy... nowa kampania z GRUDNIA? Mamy luty ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1