Polski lider branży obuwniczej CCC wita sezon wiosenno-letni nowym hasłem reklamowym „GO FOR MORE” – „IDĘ PO WIĘCEJ”, stanowiącym element nowej strategii marketingowej spółki oraz rozpoczyna największą w swojej historii medialną kampanię reklamową.
Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.
W kampanii wzięło udział aż 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”