„Gdyby nie podpis, nie wiedziałabym kto to!”. Rozpoznasz gwiazdę z tej kampanii reklamowej?

12 Stycznia 2018

Fani twierdzą, że firma przesadziła z retuszem.

wpadka photoshop

Trzeba być bardzo naiwnym, żeby kolorowe reklamy porównywać do prawdziwego życia. Marketing nigdy nie miał i nie będzie miał wiele wspólnego z rzeczywistością. To kreacja nastawiona na przyniesienie jak największych zysków. Jednak są jakieś granice, a te zostały przekroczone - twierdzą rozwścieczeni internauci.

Poszło o najnowszą kampanię reklamową amerykańskiej firmy Coach - producenta skórzanych torebek i butów. Marka zaangażowała do promowania swoich produktów jedną z największych współczesnych gwiazd showbiznesu. Problem w tym, że gdyby nie podpis, mało kto by ją rozpoznał!

Nie dość, że z nikim się nie kojarzy, to na dodatek firma została oskarżona o nadużywanie Photoshopa. Słusznie?

Zobacz również: Blogerka pokazuje, jak RETUSZUJE swoje zdjęcia! (Oszustwo czy konieczność?)

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-01-12 08:30:49

Od razu widać, że to Selena

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1