WASZE HISTORIE: „Pragnę małżeństwa, ale on nie chce o tym słyszeć...”

07 Maja 2018

Lepiej zostawić faceta, który nie chce ślubu, czy przystać na jego układ?

panna młoda

Są kobiety, które nie wyobrażają sobie życia na kocią łapę. Są też kobiety, którym jest to obojętne. Podobnie bywa z mężczyznami. Kiedy dwie osoby połączą się w parę i mają podobną wizję przyszłości, ich sytuacja jest prosta. Jednak gdy cele zakochanych mijają się, rodzi się poważny problem. Miłości nie można odrzucić ani zamówić, bo tak nam się w danej chwili podoba. Rozwiązania są dwa. Iść za głosem serca i porzucić wszelkie zasady oraz marzenia albo zostawić ukochaną osobę. Przed podobnym dylematem stoi wiele osób.

Zakochane KŁAMCZUCHY: Perfidne oszustwa, których dopuszczamy się wobec partnerów

Oto, co mówią niektóre z nich.

- Jestem w poważnym związku od pięciu lat i dopiero kilka miesięcy temu dowiedziałam się, że A. nie chce małżeństwa. Nie chodzi o mnie, ale o jego poglądy. Twierdzi, że w jego rodzinie było mnóstwo rozwodów i on zwyczajnie nie wierzy w tę instytucję. Wszystko układało się dobrze, dopóki krewni nie stawali na ślubnym kobiercu. Wtedy zaczynały się kłótnie, zdrady i inne problemy. Zdaniem A. luźne związki mają większe szanse na przetrwanie, ponieważ osoby bardziej się starają, a małżonkom szybko przestaje zależeć. Powiedział, że chce zabiegać o mnie przez całe życie, ale nie jestem przekonana. Małżeństwo to jednak małżeństwo. Może on mnie po prostu nie kocha? - zastanawia się Marta.

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (20)
ocena
4.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-20 12:19:47

Jesteśmy razem 9 lat. Mój facet, w przeszłości zapewnial, że "kiedyś" weźmiemy ślub. Teraz mówi, że nigdy nie chce. Martwię sie, bo on wziął kredyt an siebie i jak umrze to zostanę bez mieszkania. NIe mogę go przekonać. Też zastanawiam sie and rozstaniem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-14 15:19:47

Kiedyś było powiedzenie: "Mężczyzna za seks płaci małżeństwem, kobieta za małżeństwo płaci seksem". I to nawet dobrze działało.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-08 12:44:23

On nie chce ślubu z tobą bo czeka na inną. Spotka odpowiednią to nie będzie to dla niego problem. Póki jej nie znajdzie woli mieć ciebie na przeczekanie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 23:48:30

Nie chcą ślubu, bo: jest im wygodnie. O nic dodatkowo nie muszą się starać, bo mają wszystko jak widać podane na tacy. Wręcz z wypowiedzi wynika, że boją się: odpowiedzialności, albo, że baba się zaniedba, chłopczyki nie mężczyźni. Jednak: jakich sobie wybierzecie baby, takich mieć będziecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-08 01:55:14

Teraz większość facetów takich jest. Nie ma w ogóle wyboru, co do nich, nastały czasy siusiumajtków i mentalnych dużych dzieci, które boją się odpowiedzialności i dorosłości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 2018-05-08 01:
(Ocena: 5)
2018-05-08 23:24:21

hehe ;) przyroda rekompensuje braki facetow w postaci wiekszosci uroczych odpowiedzialnych wiernych kobiet ;) wystarczy przejsc sie wieczorem pod pierwsza lepsza knajpe ;) widok zapierda dech i od razu czlowiek wie ze jeden z tych cudow kroremu niewazne jaka czesc ciala wystaje z krzakow bedzie MATKA JEGO DZIECI

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 12:54:35

Zwykle jest tak, ze para tkwi w związku przez kilka lat, facet nie chce ślubu. Rozstanie, nowy związek i bum szybki ślub

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 17:40:39

Może dlatego że nikt faceta nie naciskał. Czasem takie naciskanie działa w drugą stronę, nie dziwię się.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-05-08 00:15:06

Na poczatku zwiazku nikt nikogo nie naciska, ale sorry, po kilku latach dalej nie wpasc na to, ze chce sie z kims spedzic reszte zycia lub nie, to przesada. Zgodnie z konwenansami mezczyzna sie oswiadcza, a kobiecie zostaje czekanie. I czeka grzecznie rok, drugi, 5 lat i nie chce wyjsc na desperatke wiec nic nie mowi, ale frustracja rosnie. A męzczyzni sie potem dziwia, ze kobieta stawia im ultimatum albo raczy coś wspominać o ślubie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-08 01:56:53

Naciskanie złe ? To ileż można czekać na te j*bane oświadczyny i ślub ?! Do usranej śmierci ? Bez przesady....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-08 21:30:02

Widocznie jesteście tylko na przeczekanie i znalezienie lepszej. SKoro tamtej facet od razu się oświadcza i jest pewny po tak krótkim czasie. A wy z desperacją szukacie kolejnego idioty, rozkładacie nogi na pierwszej randce żeby wpaść i zapewnić sobie alimenty, może ślub.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 11:46:20

Moja znajoma miała faceta 10 lat, również nie chciał ślubu. Pewnego dnia zostawił ją dla nowo zapoznanej kobiety i po roku ślub :)) więc dla mnie jak facet nie chcę ślubu oznacza w większości przypadków że nie chcę go z tą kobieta

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 17:39:07

A ja znam parę. Byli razem prawie dekadę. Rozwinęli się 7 miesięcy po ślubie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 11:32:22

"Małżeństwo nie szkodzi prawdziwej miłości' - i tyle w temacie. Byłam w kilku długich związkach (2-4 lata) i też tak mówiłam, 'nigdy ślubu', 'po co', 'po ślubie to już tylko rozwód'. Tak naprawdę podświadomie coś mi w tych kandydatach nie pasowało. Teraz zupełnie inaczej na to patrzę, małżeństwo to deklaracja, w świetle prawa jesteście 'rodzinną instytucją', macie prawnie uregulowane kwestie dziedziczenia, decydowania o ukochanym w przypadku choroby. Bez ślubu mogą Cię nawet nie wpuścić na salę szpitalną, wystarczy, że jego rodzinka Cię nie lubi i stajesz się 'obcym'. Zawsze można biegać do notariusza z każdym remontem mieszkania, zakupem nowej pralki czy samochodu i spisywać umowy, ale to niepoważne. No i ostatnia kwestia - jak ktoś nie chce ślubu to znak, że się czegoś boi. Nawet nie 'czegoś', on boi się, że nie będzie mógł tak po prostu spakować rzeczy i odejść. Boi się związku z Tobą. Wiem jak nieprzyjemny jest rozwód (moi rodzice np.), ale nawet biorąc to pod uwagę, to jest bardziej godne zakończenie dziesięcioletniego związku niż spakowane rzeczy i liścik na lodówce.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 15:20:19

świetny komentarz! niedawno doszłam do identycznych wniosków..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 16:22:36

A może po prostu ktoś nie lubi małżeństwa. Tak jak jazdy samochodem czy innych rzeczy. Myślicie, że każdy człowiek na świecie będzie lubił to samo? Jedyną łączącą nas rzeczą jest śmierć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 17:38:25

Napisałam niżej ale napisze i tu. Małżeństwo moich teściów zakończyło się w 20 minut. Wcześniej facet po prostu wziął spakowal się i tyle co żona widziała. Po kilku tygo dostala pozew.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 10:39:18

Mi się wydaje, że większość tych panów chce sobie zostawić po prostu możliwość ucieczki. Bo jednak żeby się rozwieść to trzeba poświęcić trochę czasu i sił, a związek partnerski można zakończyć w każdej chwili. Dodatkowo takie długie związki często nie kończą się dobrze (oczywiście nie jest to reguła). Mam kilka takich przykładów z najbliższego otoczenia. Oczywiście biorę pod uwagę, że ktoś po prostu nie czuje potrzeby brania ślubu. W opisanych przypadkach wchodzi też w grę niedopasowanie zdań w tym temacie, co także nie wróży dobrze. Poświęcenie się dla ukochanego czy ukochanej jest piękne w niektórych sytuacjach jednak w tej konkretnej może przynieść wiele szkód. Opisane kobiety bez ślubu mogą do końca czuć się niespełnione, z kolei mężczyźni mogą czuć sie przymuszeni. Najlepiej szukać drugiej połówki o tych samych priorytetach, gorzej jak partner w trakcie trwania związku nagle zmienia zdanie (co według mnie może świadczyć o osłabieniu uczucia)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 17:36:38

30letnie małżeństwo moich teściów zakończyło się w 20 minut. Pan teść wcześniej po prostu wziął i się wyprowadził. Później złożył wniosek rozwodowy. Tyle go to kosztowało. Prawdziwy wysiłek.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-07 09:04:17

Ta ostatnia Pani powinna zostawić faceta. On przechodził już ten związek i czeka teraz na coś lepszego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz