Marc Jacobs, ulubieniec Anny Wintour, znany ze swoich kontrowersyjnych pomysłów i paradowania po ulicach Nowego Jorku w sukienkach, postanowił wesprzeć głośną, amerykańską kampanię na rzecz walki z rakiem skóry. Słynny designer zaprojektował w tym celu kolekcję koszulek z podobiznami nagich gwiazd oraz wymownym hasłem „Protect the Skin yoru’re In” („Chroń skórę, w której żyjesz”). Do współpracy z twórcą jednego z najpotężniejszych domów mody ostatniej dekady dała się namówić złota ósemka pięknych kobiet – ikon: Miranda Kerr, Eva Mendes, Heidi Klum, Dita Von Teese, Naomi Campbell, Victoria Beckham, Nicollette Sheridan oraz Leona Lewis. Ich nagie, zmysłowe wizerunki, które ozdobiły koszulki, mają zachęcić społeczeństwo do regularnego badania znamion oraz większej dbałości o odpowiednią ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
W USA projekt ten spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, a nowojorska klinika zajmująca się leczeniem raka skóry, na której konto zostanie przekazany dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji Marca Jacobsa, już zebrała ponad milion dolarów.
koszulki kosztują 35$ i można je kupić za pośrednictwem amerykańskich sklepów internetowych. Taka inwestycja będzie nie tylko doskonałą okazją do wsparcia szczytnego celu, ale również nabycia designerskiego cudeńka za stosunkowo niewielkie pieniądze.
Nadia Tyszkiewicz
Zobacz także:
Koszulki zaprojektowane przez gwiazdy
Jedna z Papilotek poprosiła nas o kilka rad i pomysłów na ożywienie starej koszulki. Zobaczcie, co jej zaproponowaliśmy.