Problem dnia

Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

13 Stycznia 2016

chcę mieć dziecko

Czuję, że to jest moment na dziecko. Po prostu wiem, że zegar tyka i powinnam to zrobić. Do facetów specjalnego szczęścia nie mam i to trochę komplikuje sprawę, ale zawsze ktoś się znajdzie... Pracuję na etacie, nie zarabiam źle, mam mieszkanie na własność, zaradna jestem i w roli mamy się na pewno sprawdzę. Kiedyś myślałam, że zaczekam do ślubu, ale już przestaję wierzyć, że kiedyś mnie to spotka. Albo facet nie ten, albo nie chce się angażować. Co oczywiście nie oznacza, że żyję samotnie.

Jestem aktualnie w związku z mężczyzną w moim wieku. Całkiem nieźle nam się układa, ale to taki wolny ptak. O ślubie nigdy mowy nie było i nawet nie wiem, czy chciałabym wyjść akurat za niego. Jest też drugi fajny facet, z którym kiedyś byłam, wracaliśmy do siebie i kto wie do czego to doprowadzi. Może jeszcze kiedyś spróbujemy? W każdym razie – oboje inteligentni, przystojni, na poziomie, więc na ojca się nadają. Ale z którym się zdecydować, to już sama nie wiem...

 

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (28)
ocena
4.1/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-30 22:15:14

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Ja bym brała tego który się zajmie dzieckiem w razie potrzeby, jak Ty będziesz bardzo zapracowana lub chora żeby Cię odciążyć. Poza tym coś może Ci się stać, nie każdy żyje do starości. Wybierz faceta który w takiej sytuacji zabrałby dziecko do siebie aby je wychować i utrzymać żeby nie zostało samo. Ten drugi niby jak ma swoje to pewnie i Wasze wspólne by wziął w takiej sytuacji, ale z drugiej strony jak ma kobietę to ona mogłaby traktować gorzej jego dziecko niż ich wspólne, chyba że nie są razem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
;/
(Ocena: 1)
2016-01-14 22:13:55

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Serio? takie pyt tu sie zadaje? i to w takim wieku?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 23:48:35

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Litości! Zdajesz sobie sprawę co zrobisz temu dziecku? To nie jest zabawka ani pies

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 23:36:45

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Strasznie to smutne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Giu
(Ocena: 1)
2016-01-13 22:41:02

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Ty serio masz 31 lat? Szczerze wątpię

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 16:37:35

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Moim zdaniem obu facetów nadaje się na ojca ale to Ty nie powinnaś mieć dzieci jeśli zadajesz tak durne pytania i to jeszcze tutaj...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 15:42:58

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

wrócić do byłego xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 14:33:28

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Opcja nr 3. Lekarz ginekolog i sterylizacja. Nie rozmnazaj sie. Prosze...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 15:54:30

Hahaha, najkrótszy post i najlepsza rada z tych wszystkich tutaj :D matko... autorko listu, co ty masz w głowie... biedne będzie to dziecko...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-01-13 12:58:55

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Bierz dawcę nasienia, to Ty chcesz mieć dziecko, nie wrabiaj biednego faceta w alimenty i dziecko z kobietą, która nic do niego nie czuje i nawet nie chce z nim być.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 12:48:07

re: Z którym facetem zajść w ciążę? Jest 2 kandydatów... A., 31 l.

Masakra co się dzieje z niektórymi kobietami, hormony przesłaniają zdrowy rozsądek, normalnie jak zwierzęta jakieś, byle dzieciaka zrobić, jakby to było najważniejsze na świecie, a o tym co będzie później już nie myślą, byle złapać jelenia na brzuch. Nienawidzę takich kobiet, budyń i osrane pieluchy zamiast mózgu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz