Problem dnia

Mam pryszcze w bardzo krępującym miejscu... Jagoda, 18 l.

03 Listopada 2017

zakompleksiona dziewczyna

Lubię siebie i nie uważam się za brzydką dziewczynę, ale jest coś, co nie daje mi normalnie żyć! Nie patrzę z obrzydzeniem na swoje dziwne uda i nie za duże piersi, jak kiedyś. Taka jestem i nic z tym nie zrobię. Z pryszczami nie mogę sobie poradzić i to mnie najbardziej boli. Nie mam ich na twarzy, ale w innych krępujących miejscach. Jak ja mam się pokazać chłopakowi w takim stanie?!

Wielkie bulwy wyrastają na moich plecach. Walczę z nimi, jak mogę, ale ciągle wyskakują nowe. Jeden zniknie, zaraz pojawi się w innym miejscu. To są te najbardziej obrzydliwe – nabrzmiałe, a jak się ściśnie, to strzelają białym płynem. Jak mnie zacznie dotykać i coś pęknie, to chyba zwymiotuje! Gdybym nawet kochała się z nim w podkoszulku, to nie koniec moich problemów.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (7)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-11-05 18:16:08

U mnie pomaga opalanie pleców. Mam spokoj z krostkami na plecach od ok maja do zimy. W zimie tez juz jest spoko, choc kilka lat temu jeszcze byly problemy lekkie.. odstawiłam tez mleko.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2017-11-04 22:29:45

Przestałam używać w tych miejscach żeli pod prysznic zapachowych. Tylko i wyłącznie szare mydło. I nie siadanie na klapie w toalecie publicznej, ale to chyba logiczne? :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kasiaaaaaa
(Ocena: 5)
2017-11-04 13:45:13

proponuje też mydełko PROTEX

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kasiaaaaaa
(Ocena: 5)
2017-11-04 13:39:38

Miałam podobny problem, moim zbawieniem okazało się solarium ;) do tej pory czasem wychodzą mi krostki wtedy wskakuje na 10-15 minut i po problemie :) a i przy okazji tyłek nie jest blady.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-11-04 04:28:49

A czemu nie pójdziesz na laser ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-11-03 17:05:40

fuuu wspolczuje

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-11-03 07:57:50

Miałam podobny problem, fakt, przez źle dobrane tabletki, ale jak najbardziej jest to problem hormonalny i powinnaś zgłosić się do gina i dermatologa - ale porządnego, bo to co powiedział ci twój dermatolog to jedna wielka bzdura, nie wiem, czy się obejdzie bez izoteku i jego pochodnych, ale jak mówię z tym musisz się skonsultować z ginem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1