Znajomy pożyczył ode mnie pieniądze i teraz nie chce ich oddać

„Jak mogę je odzyskać?”.
Znajomy pożyczył ode mnie pieniądze i teraz nie chce ich oddać
Fot. pexels
02.11.2023

W maju tego roku mój znajomy pożyczył ode mnie 3 tysiące złotych. Kumplujemy się, a nawet wydawało mi się, że się przyjaźnimy, od prawie 10 lat. Nigdy nie dał mi powodu, żeby mu nie ufać. Wielokrotnie też mi pomógł, gdy byłam w podbramkowej sytuacji.

Tym bardziej nie rozumiem zmiany jego zachowania teraz. Umawialiśmy się, że pieniądze odda mi w ciągu 2 miesięcy. Minęło już prawie pół roku, a o spłacie długu nadal nie ma mowy. Najgorsze jest to, że pożyczyłam mu kasę bez spisania żadnej umowy, w dodatku nie zrobiłam przelewu, tylko dałam gotówkę. Do głowy by mi nie przyszło, że będzie się wymigiwał od oddania mi moich pieniędzy.

Zobacz także: Listopad będzie trudny dla tych znaków zodiaku. Na to powinny uważać

Wracałam do tematu średnio raz na miesiąc, więc uważam, że to i tak rzadko. Wcześniej odpisywał mi, że przeprasza, potrzebuje więcej czasu, ale pamięta o sprawie. Teraz od dwóch tygodni nie mam z nim kontaktu w ogóle. Jakby zapadł się pod ziemię. Dzwoniłam, pisałam, nawet zaszłam do niego do domu, bo bałam się, że coś się stało, ale jego kolega powiedział mi, że mój kumpel wyprowadził się do swojej nowej dziewczyny i on nie zna adresu.

Czuję się jak ostatnia kretynka. Mogę mieć pretensje wyłącznie do siebie, że byłam naiwna. Bardzo chciałabym odzyskać pieniądze, choć wiem, że to raczej nierealne. Czy w ogóle mam jakiekolwiek szanse, jeśli nie wiem, gdzie on teraz przebywa, a przy pożyczaniu pieniędzy nie spisaliśmy umowy? Co powinnam zrobić w pierwszej kolejności?

Ola

Polecane wideo

Dzieci spod tych znaków zodiaku są najbardziej nieposłuszne
Dzieci spod tych znaków zodiaku są najbardziej nieposłuszne - zdjęcie 1
Komentarze (12)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 05.11.2023 15:17
Dasz dupy to ci odda.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 04.11.2023 18:57
Poświęcił przyjaźń z tobą dla 3 tysięcy. Pogódź się z tym, zapomnij o tych pieniądzach i o nim.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 04.11.2023 17:33
Miej ten zwyczaj, nie pożyczaj. Umowy nie ma, ale są te smsy, w których przyznaje, że wisi ci forsę, więc może jednak da radę odzyskać te pieniądze?
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 04.11.2023 16:26
Teraz juz wiesz na przyszlosc, pieniedzy nie pozyczaj nawet jakby sie ta osoba skrecala, no chybaze przelew
odpowiedz
Lola (Ocena: 5) 04.11.2023 15:43
A może znasz jego rodziców ? Podejdź tam i powiedz o sytuacji , że dzwonisz, piszesz , że mieszka już w innym miejscu ,że potrzebujesz tych pieniędzy na już.. albo na necie wyśledz go, może jego laske i napisz do niej albo zadzwoń na mess i powiedz o pieniądzach , żeby dała ci go do telefonu, bo nie możesz się skontaktować.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie