Pojechałam na wakacje z dzieciatą koleżanką. Maluch zrujnował mi urlop

Agata wróciła bardziej zmęczona, niż była przed.
fot. Unsplash
19.07.2019

To wszystko brzmiało jak genialny plan. Ja nie miałam z kim wyjechać na urlop, a koleżanka została na całe wakacje sama, bo męża wysłali w delegację. Zgadałyśmy się i pojechałyśmy razem. Miało być super, a dziś pluję sobie w brodę.

Zobacz również: Chłopiec zajął 3 miejsca siedzące i nie chciał nikomu ustąpić. Wtedy spotkała go kara

Całe szczęście, że turnus trwał tylko tydzień, bo wróciłam bardziej zmęczona, niż byłam przed. Co poszło nie tak? Grzeczne do tej pory dzieciątko przemieniło się w diabła. Chciałam uciekać, ale to wszystko działo się za granicą.

Wybrałyśmy Bułgarię, bo rodzinnie, swojsko i pogoda prawie pewna.

Rzeczywiście było pięknie, hotel fajny, sporo się działo, morze ciepłe. Jednak nie potrafiłam docenić tych uroków przez wiecznie naburmuszone dziecko. Z 2-latkiem trudno się dogadać. Ciągle tylko krzyczał i płakał.

Zobacz również: „Gdzie znajdę restaurację z zakazem wstępu dla dzieci?” - to pytanie wywołało prawdziwą awanturę wśród internautów

Znam tego chłopca od urodzenia i nigdy nie był tak nieznośny. Całe szczęście, że chociaż w samolocie zachował względny spokój. Miałyśmy wypoczywać razem, a ja robiłam wszystko, żeby zostawić koleżankę samą z synem. Męczył mnie niemiłosiernie.

Ona dobrze zdawała sobie z tego sprawę i nawet mnie przepraszała. Nie powinnam mieć do niej żalu, ale mogła jakoś lepiej go wychować. Znam młodsze maluchy, które są grzeczne. Aż z tego wszystkiego się pochorowałam i wróciłam z anginą.

Nigdy więcej wakacji z dzieckiem. Nawet jeśli będzie moje własne.

Agata

Zobacz również: "Zabroniłam przyjaciółkom przychodzić do mnie ze swoimi dziećmi"

Polecane wideo

Twój znak zodiaku zdradza, ile będziesz miała dzieci!
Twój znak zodiaku zdradza, ile będziesz miała dzieci! - zdjęcie 1
Komentarze (23)
Ocena: 4.74 / 5
Beata (Ocena: 5) 05.08.2019 22:08
wiadomo, że jak dziecko nie ma atrakcji na wakacjach to się nudzi i jest nieznośne... ja już raz takie wakacje przerobiłam i nigdy więcej. Od dwóch lat z naszymi synami jeździmy do hotelu grandlubicz.pl i tam nie ma mowy o nudzie. Hotel ma mnóstwo ciekawych atrakcji takich jak baseny, animacje, czy kąciki zabaw.
Marie Rose (Ocena: 5) 22.07.2019 18:49
bahorek potworek
Jennifer (Ocena: 5) 21.07.2019 10:32
Wiadomo przecież jak wyglądają wakacje z dziećmi. Też jeszcze zależy jak się zachowują. Do mnie często przychodzi przyjaciółka z synem, żeby pobawił się na naszej trampolinie - swoją drogą rewelacja zakup, a na wassermanie są dobre ceny - i to dziecko to diabeł wcielony, a mój syn potrafi się grzecznie bawić.
gość (Ocena: 5) 20.07.2019 13:50
co to za pomysł, na urlop z dzieckiem wiadomo czym to się kończy. Ja wybieram hotele dla dorosłych i jest spokój.
gość (Ocena: 5) 19.07.2019 23:29
Rozumiałabym gdybyś miała pretensje o sposób wychowania niegrzecznego 10-letniego dziecka koleżanki, ale jednak to dziecko miało 2 lata i nie od dzisiaj wiadomo, że to jeden z tych trudniejszych okresów rozwojowych dziecka, wychowanie nie ma tu nic do rzeczy. Co by jego matka nie zrobiła to i tak byłoby źle. Taka prawda.