Odrzuciłam zaloty kolegi z pracy, bo wiem ile zarabia. Związek zawsze kosztuje

Małgorzata zastrzega, że nie jest materialistką. Zależy jej jednak na stabilizacji.
Odrzuciłam zaloty kolegi z pracy, bo wiem ile zarabia. Związek zawsze kosztuje
fot. Unsplash
21.11.2018

Od ponad 2 lat jestem singielką. Nie powiem, że silną, niezależną i szczęśliwą. Przez chwilę było nawet fajnie, bo potrzebowałam odpoczynku od facetów. Już mi się to jednak znudziło. Chcę stworzyć stały związek, wziąć ślub, urodzić dzieci i mieć u boku tego jedynego.

Zobacz również: Aneta od roku jest w związku. Obliczyła, ile na tym ZAROBIŁA

Mam jednak pecha i przyciągam do siebie niewłaściwych mężczyzn. Ostatnio kręcił się wokół mnie taki jeden, co to żadnej nie przepuści. Był też typowy maminsynek, który ma już 32 lata i nadal mieszka z rodzicami. Teraz poczuł coś do mnie kolega z pracy.

Na pierwszy rzut oka całkiem spoko koleś i nawet mogłabym mu dać szansę. Jest tylko jeden problem.

Pracujemy w tej samej firmie i na tym samym stanowisku. Wiem, ile zarabiam i kokosy to nie są. On musi dostawać identyczną pensję, bo takie są u nas zasady. Szczerze? Nie uważam siebie za materialistkę, ale uznałam to za przeszkodę nie do przeskoczenia.

Zobacz również: Faceci mają dość zachłannych partnerek. Wyliczają, za co kobieta w związku musi płacić

Oczywiście nie szukam sponsora, ale moim zdaniem facet powinien być bardziej zaradny. Chcę, żeby mój partner zarabiał choć trochę więcej. Z dwoma takimi niskimi wypłatami raczej nie bylibyśmy szczęśliwi. Mnie życie od pierwszego do pierwszego nie interesuje.

Czy to dziwne, że potrzebuję stabilizacji? Kwestia finansowa jest ważna.

Uczciwie przyznaję, że gdyby nie to, to pewnie dałabym mu szansę. Jest przystojny, inteligentny, potrafi mnie rozśmieszyć i nie narzuca się jak jakiś desperat. Tylko co z tego... Pierwsze zauroczenie minie i wtedy trzeba będzie sobie jakoś radzić. A to kosztuje.

Małgorzata

Zobacz również: Szymon obliczył, ile kosztuje go związek. „Lekką ręką 2000 zł miesięcznie”

Najbardziej pożądany singiel na świecie. 25-latek uwodzi nie tylko urodą
Najbardziej pożądany singiel na świecie. 25-latek uwodzi nie tylko urodą - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (11)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 21.11.2018 19:18
Dziś pracuje za marne pieniądze, ale za pół roku może znaleźć lepiej płatną pracę i. Nie można przekreślić fajnego człowieka z tak bzdurnej przyczyny.
odpowiedz
Lola (Ocena: 5) 21.11.2018 15:11
A ja trochę ja rozumiem, bo jak kobieta zachodzi w ciążę, potem macierzyński, pierwsze dziecko, wypłata w dół, 500 + nie załapuje się, a jest jedną osobą wiedzę do wyżywienia.. To ważne jest wtedy żeby facet podołal, nie sztuka jest zrobić dziecko i potem żyć na socjalu, va sztuka jest wychować w dobrych warunkach bez tego wszystkiego.. Autorko ale jednak daj zaprosić się na randkę, może on dorabia gdzieś, albo szuka innej pracy. Może wcale nie jest tak źle hak myślisz. Daj mu szansę, najwyżej nic z tego nie będzie..
odpowiedz
best comment (Ocena: 5) 21.11.2018 13:15
ODPOWIEDZ Lump z Pragi (Ocena: 5) dzisiaj 10:40 No nie, oczywiście że nie jesteś materialistką. Przecież nawet przez myśl by mi to nie przeszło. Ty po prostu chcesz się ustabilizować na koszt faceta, co absolutnie z materializmem nie ma nic wspólnego. I tak sobie to tłumacz ;)
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 21.11.2018 11:33
Jesteś takim samym nieudacznikiem jak on. Na nikogo więcej nie zasługujesz. Weź się do roboty i zarabiaj sama na siebie. Jeżeli zaczniesz prezentować dobry poziom, wtedy możesz coś od kogoś wymagać.
odpowiedz
Lump z Pragi (Ocena: 5) 21.11.2018 10:40
No nie, oczywiście że nie jesteś materialistką. Przecież nawet przez myśl by mi to nie przeszło. Ty po prostu chcesz się ustabilizować na koszt faceta, co absolutnie z materializmem nie ma nic wspólnego. I tak sobie to tłumacz ;)
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie