Byłam ciągle zdradzana, poroniłam... Teraz nie wiem, co robić! Lajla, 22 l.

Nie wiem, co dalej zrobić z własnym życiem. Proszę o trzeźwe spojrzenie na sytuację oraz podpowiedź - co dalej? Jestem młodą kobietą, mam 22 lata, aktualnie pracuję jako barmanka. Od roku czasu byłam w związku z mężczyzną, który ma 25 lat... Wszystko było pięknie przez 4 miesiące, a później to była męczarnia. A więc, po tych 4 miesiącach zostawił mnie. Ja niesamowicie głęboko byłam w nim zakochana i do tej pory walczyłam o niego, a okazało się ze on prowadził podwójne życie.  Miał kilkanaście kobiet, co najgorsze, żadna z nas o sobie nie wiedziała, a one miały po 15-18 lat... Dramat. Te młode naiwne dziewczyny puszczały się z nim. Wybaczyłam drugi raz i wpadłam w jakąś obsesję. Bardzo go kochałam, a on tylko ruch** co się rusza, nie szanował mnie przez to. Nie wiem co się ze mną działo, normalnie po pierwszym razie powiedziałabym DOŚĆ... Przyłapałam go w nawet w łóżku z inną.  
31.10.2013

Nie wiem, co dalej zrobić z własnym życiem. Proszę o trzeźwe spojrzenie na sytuację oraz podpowiedź - co dalej? Jestem młodą kobietą, mam 22 lata, aktualnie pracuję jako barmanka. Od roku czasu byłam w związku z mężczyzną, który ma 25 lat... Wszystko było pięknie przez 4 miesiące, a później to była męczarnia. A więc, po tych 4 miesiącach zostawił mnie. Ja niesamowicie głęboko byłam w nim zakochana i do tej pory walczyłam o niego, a okazało się ze on prowadził podwójne życie

Miał kilkanaście kobiet, co najgorsze, żadna z nas o sobie nie wiedziała, a one miały po 15-18 lat... Dramat. Te młode naiwne dziewczyny puszczały się z nim. Wybaczyłam drugi raz i wpadłam w jakąś obsesję. Bardzo go kochałam, a on tylko ruch** co się rusza, nie szanował mnie przez to. Nie wiem co się ze mną działo, normalnie po pierwszym razie powiedziałabym DOŚĆ... Przyłapałam go w nawet w łóżku z inną.

 

Przeżyłam silny stres i okazało się ze poroniłam. Byłam w ciąży. On uważał to za kłamstwo, a mi świat się zawalił, wpadłam w depresję. Kiedyś byłam osobą towarzyską, energiczną i uśmiechniętą.  A teraz? Wracam do żywych powoli... Zdałam sobie sprawę, że to była patologia i od tego poniedziałku nawet nie mam ochoty wysłać do niego sms-a, zadzwonić, a kiedyś robiłam to kilkanaście razy dziennie.

On czuł pewnie, że ma mnie na każde zawołanie. Zostawiłam go. Nie potrafię być sama, lubię towarzystwo ludzi i wracam do znajomych, ale brakuje mi czegoś... Mężczyzny dojrzałego i takiego, który mnie pokocha. Zabawne, bo mam kilku adoratorów, ale nie jestem nimi zainteresowana... Jestem osobą lubianą, ale chcę żeby ktoś pokazał mi co mam teraz zrobić. Jestem zagubiona.. Jak mogę kogoś poznać ciekawego? Nie narzekam na brak zainteresowania, ale dlaczego są to w większości nieodpowiedni mężczyźni?

Lajla

Komentarze (17)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 04.11.2013 15:52
och i ach
odpowiedz
loli (Ocena: 5) 31.10.2013 20:13
wspólczuje
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 31.10.2013 19:48
"Miał kilkanaście kobiet, co najgorsze, żadna z nas o sobie nie wiedziała, a one miały po 15-18 lat..." Kobiet? Chyba dziewczynek. :D
odpowiedz
Ila (Ocena: 5) 31.10.2013 18:59
Ja na Twoim miejscu cieszyla bym sie ze tak wyszlo. Jestes mloda, madra, piekna kobieta dasz sobie rade swiat stoi przed Toba otworem. Mozesz robic co zechcesz, nie martwilabym sie o nowego faceta bo na to przyjdzie czas, a czas leczy rany wiec zapomnisz o tym dupku. Wiem co mowie bo mialam podobnie zdrady, pobicia brak szacunku...zaszlam w ciaze poronilam. Teraz mam wspaniala coreczke z tym ze facetem, ale jestem nieszczesliwa mimo milosci do dziecka wypalilam sie totalnie. Nie mam sily na nic, nie usmiecham sie, nie korzystam z zycia mimo 25 lat. Wiem ze mi juz nic nie pomoze bo on nie pozwala mi odejsc ani z dzieckiem ani samej, poprostu. Najwazniejsze ze Ty podjelas juz decyzje i obys jej nie zmienila bo bedzie jeszcze gorzej. Pamietaj nie wchodzi sie dwa razy do tej samej rzeki... Powodzenia
zobacz odpowiedzi (1)
mmm (Ocena: 5) 31.10.2013 13:25
tak to się kończy jak się wchodzi do łóżka facetowi po tak krótkim czasie..
zobacz odpowiedzi (2)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo