Przekąski, które kochają osoby z płaskim brzuchem! (GOTOWE PRZEPISY)

Nasze przepisy pozwolą Ci cieszyć się idealną figurą!
Przekąski, które kochają osoby z płaskim brzuchem! (GOTOWE PRZEPISY)
Fot. Thinkstock
01.07.2016

Marzy Ci się płaski brzuch, a jednocześnie wiesz, że nie będziesz w stanie wykluczyć podjadania? Cały szkopuł tkwi  w tym, na jakie przekąski się zdecydujesz. Sugerujemy odrzucić chipsy i czekoladki, bo one na pewno nie przybliżą Cię do Twojego celu. Żeby ułatwić Ci zadanie, przygotowałyśmy krótką listę przekąsek, które są nie tylko pyszne, ale także pozwolą Ci utrzymać brzuch w wymarzonej formie. Bez głodzenia się i odmawiania sobie przyjemności!

Czekoladowo-orzechowe tabliczki

Potrzebujesz: gorzkiej czekolady, masła orzechowego (najlepiej domowej produkcji), precelków.

Rozpuść gorzką czekoladę w kąpieli wodnej. Wymieszaj ją z kilkoma łyżkami masła orzechowego. Gotową masę wylej na blachę wyłożoną folią spożywczą. Całość posyp pokruszonymi precelkami. Odstaw do zastygnięcia. Połam na mniejsze kawałki. Gotowe!

 

Przeczytaj też: Przepisy na pyszne, imprezowe przekąski!

płaski brzuch

Fot. Thinkstock

Hummus

Potrzebujesz: Puszki cieciorki, ząbka czosnku, soli, soku z limonki, pasty tahini, oliwy z oliwek, wody, sproszkowanej papryki (opcjonalnie).

W misce rozgnieć cieciorkę na gładką masę. Dodawaj czosnek, sok z limonki, pastę tahini, oliwę i wodę. Dokładnie wymieszaj, aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Dopraw solą i ewentualnie papryką.

płaski brzuch

Fot. Thinkstock

Mini pizze z cukinii

Potrzebujesz: Dużej cukinii, sera, salami, pomidorów, oregano.

Cukinię pokrój w grube plastry. Salami i pomidory pokrój w drobną kostkę.  Na każdy kawałek cukinii kładź trochę salami i pomidorów. Całość posyp serem i oregano. Zapiekaj ok. 10-15 minut. I już! Płaski brzuch nie wymaga rezygnacji z pizzy!

płaski brzuch

Fot. Thinkstock

Dip z avocado

Potrzebujesz: Dojrzałego avocado, ½ opakowania jogurtu greckiego, 2 rozgniecione ząbki czosnku, sok z limonki, sól i pieprz

W miseczce rozgnieć avocado. Dodaj jogurt, czosnek, sok z limonki. Wymieszaj dokładnie i dopraw solą i pieprzem. Podawaj z warzywami pociętymi w słupki, np. marchewką lub papryką.

płaski brzuch

Fot. Thinkstock

Jabłka z masłem orzechowym

Potrzebujesz: 2 dorodnych jabłek, najlepiej tych kwaskowych, masła orzechowego, suszonych owoców, np. żurawiny, granoli.

Jabłka pokrój na ćwiartki i wytnij gniazda nasienne. Masło orzechowe rozpuść i polewaj nim ćwiartki jabłek. Całość posyp granolą i owocami. Pyszna, słodka przekąska gotowa!

Komentarze (8)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 01.07.2016 10:31
jeśli pragniecie schudnąć jeszcze tego lata polecam Wam suplement Slimcea. Sama schudłam 12kg przez okres kuracji
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 19.01.2016 07:43
Z tego co wiem to najważniejsze jest aby dobrze rozłozyć wysiłek i kalorie tak aby najwięcej ćwiczyc wtedy kiedy palimy tłuszcz a nie cukier. W książce Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii jest to ładnie opisane. Do wesela coraz bliżej a wiem po sobie , ze jak sie chce to mozna ładnie schudnąc
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 13.01.2016 17:19
CO za bzdury. Czekolada- ok.500kcal/100gram, podobnie maslo orzechowe. Razem to wielka bomba kaloryczna. Nie jest bardzo niezdrowa, maslo orzechowe ma niskonasycone tluszcze, niacyne itp wiec od czasu do czasu jak najbardziej, ale gdy ktos sie odchudza to dba o kalorie, a one mowia same za siebie. Dalej- salami- to samo i ser zolty. Awokado- tu się zgodzę, co prawda zawiera masę tłuszczu, ale to kwas oleinowy obnizajacy cholesterol- OK. Potem znow maslo orzechowe. Nie wiem czy ktokolwiek schudnie jedzac te "zdrowe" przekaski
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 11.01.2016 12:13
daj se siana z tą przykrą reklamą
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 10.01.2016 20:57
Pizza z cukinii jest bardzo dobra.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo