Śniadaniowa QUINOA z jajkami & warzywami – Zdrowa, sycąca, PYSZNA!

Rozpocznij dzień od pysznego posiłku!
Śniadaniowa QUINOA z jajkami & warzywami – Zdrowa, sycąca, PYSZNA!
08.05.2013

Peruwiańskie zboże, zwane również komosą ryżową, jest jedną z najzdrowszych kasz. Ma mnóstwo białka, nie zawiera glutenu, jest łatwo przyswajalna i napakowana błonnikiem. Doskonała podstawa zdrowego, sycącego śniadania!

Potrzebujesz: 4 plasterki wędzonego boczku, 1 małego ziemniaka, 1/2 czerwonej cebuli posiekanej, 1/2 czerwonej papryki posiekanej, 1/2 zielonej papryki posiekanej, 1 szklanka posiekanych pieczarek, 2 ząbki czosnku posiekanego, 1/2 szklanki quinoa, opłukanej, 1 szklanka bulionu warzywnego lub wody, 4 jajka (usmażone tak jak lubisz), sól i pieprz do smaku.

Przygotowanie:

Rozgrzej średniej wielkości patelnię. Dodaj boczek. Smaż aż wytopi się tłuszcz a boczek zrobi się chrupki. Następnie przełóż plasterki boczku na papierowy ręcznik.

Zmniejsz ogień, dodaj posiekanego ziemniaka, cebulę, papryki, pieczarki i czosnek. Wymieszaj. Przykryj i smaż przez 5-6 minut. Przemieszaj kilka razy. Warzywa powinny zmięknąć.

Dodaj surową quinoa do warzyw i smaż przez około 2 minuty. Dodaj bulion lub wodę i zagotuj miksturę. Zmniejsz ogień na minimalny i gotuj przez 15 minut, aż kasza zmięknie. W tym czasie usmaż jajka.

Kaszę dopraw solą i pieprzem. Podawaj w miseczkach z usmażonym jajkiem i boczkiem.

Komentarze (4)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 21.05.2013 04:56
To zdjecie potrawy QUINOA Z JAJKAMI w ogole !!! nie odpowiada tej potrawie !!! .
odpowiedz
www.uwielbiamy.blogspot.com (Ocena: 5) 12.05.2013 20:59
my byśmy zjedli takie mega śniadanko... może dzień po imprezie dla zregenerowania sił... jakoś koło południa dopiero ;-)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 08.05.2013 01:14
No nie wiem czy komuś by się ledwo po obudzeniu chciało tak długo sterczeć przy garach, żeby zwykłe śniadanie zrobić...
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo