Aż 4 na 5 kobiet chce spróbować TEGO w łóżku

17 Marca 2018

Nie jesteśmy aż tak grzeczne, jak niektórzy myślą...

fantazje seksualne kobiet

Zazwyczaj męskie i damskie oczekiwania wobec życia intymnego bardzo się od siebie różnią. Nam zależy na głębokim uczuciu i delikatności, a facetów podejrzewamy o znacznie mniej romantyzmu. My lubimy spokojny seks przepełniony pasją i wzajemnym zrozumieniem, a oni gustują raczej w mocniejszych wrażeniach. W większości przypadków to prawda, ale wyniki tego badania udowadniają, że wcale nie jesteśmy aż takimi nudziarami.

Z sondażu przeprowadzonego przez portal randkowy simpatic.us wynika, że kobiety też potrafią pokazać w sypialni rogi. Badanie przeprowadzono na grupie ponad 2700 dorosłych użytkowników, którzy mieli za zadanie odpowiedzieć na aż 170 pytań dotyczących najróżniejszych fetyszy. Na tej podstawie udało się stworzyć krótką listę naszych największych fantazji, o których zazwyczaj wstydzimy się głośno mówić.

Wszystko wskazuje na to, że dosyć mamy przewidywalności, pozycji misjonarskiej i przepraszania za swoje grzeszne myśli. Mamy ochotę wreszcie zaszaleć. Szkoda tylko, że zazwyczaj nasz partner nic o tym nie wie i musi się jedynie domyślać... Może warto podzielić się z nim tą krótką listą?

Zobacz również: „Puzon”: Nowa seks-zabawa, o którą facet będzie Cię błagał

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (8)
ocena
4.3/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ona
(Ocena: 3)
2018-03-26 13:18:40

Dziwne. Striptis żeński? Fe. A gdzie seks z dwoma Mężczyznami? Albo gdzie seks z Jednym, ale namiętny, raz ostry, raz łagodny z patzreniem sobie w oczy.....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-17 10:59:13

Te z jajeczkiem wibrującym w miejscu publicznym fajne :) mój facet nigdy nie miał takich pomysłów, wszystko sama inicjowałam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
inferni
(Ocena: 5)
2018-03-26 01:33:29

xD fajne? ahahaha. żenada do kwadratu ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-17 10:53:23

Byłam z w klubie ze striptizem z grupą znajomych, kiedy mój obecny mąż był jeszcze kolegą. Atmosfera wcale nie jest niegrzeczna, wokół kręcą się znudzone dziewczyny, jedne ładniejsze drugie brzydsze, stoją w kolejce na rurę, gdzie gadają siebie lub sprawdzają coś w telefonie. Traktują swoja pracę jak każdy inny człowiek, który ma coś do wykonania i idzie do domu. Klientami klubu byli zazwyczaj nieurodziwi panowie, najczęściej z nadwagą, w koszulach w kratę z krótkim rękawem, taki nieśmiały typ, który woli zapłacić niż zostać odrzuconym. Smutne miejsce nie mające w sobie ani grama erotyzmu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-17 11:28:22

No, czyli to jest dokładnie tak, jak to sobie wyobrażałam. Fajnie . Ha,ha!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-03-17 08:00:39

He, he! Chyba za dużo Greya się naczytały między praniem a gotowaniem kury domowe! Ko, ko! He,he!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-17 11:00:33

Ale się z kogoś frustracja na nudne życie seksualne wylewa :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-17 17:03:26

To samo pomyślałam xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1