Jak pachnie jesień? Zdecydowanie, mocno, korzennie. Świeże nuty kwiatowe przeplatają się z akordami drzewnymi i orientalnymi, tworząc niesamowite, uwodzicielskie kompozycje idealne na gorące (mimo że za oknem deszcz i plucha) jesienne noce…
HERMES, Voyage d’Hermes, 295 zł/30 ml. Energetyzująca kompozycja stworzona przez słynnego perfumiarza Jean-Claude Ellena. Ze względu na swoją niejednoznaczność Voyage przeznaczony jest zarówno dla kobiet i mężczyzn. Drzewne nuty mieszają się tu z akordami kwiatowymi oraz aromatem piżma i kardamonu.
PUPA, In Case of Love, 139 zł/50 ml. Egzotyczno-kwiatowa mieszanka, w której soczyste akordy bergamotki, pomarańczy i brzoskwini tańczą z nutą róży i cyklamenu, doskonale łacząc się z aromatem paczuli i wanilii.
MASAKI, Art, 199 zł/40 ml. Emblematyczna manifestacja japońskiej sztuki widziana w nowym świetle i stylizowana w minimalnej formie. Zapach, który staje się częścią sztuki współczesnej, pozostaje pod wpływem wielkomiejskiej kultury zachodu. Nuta głowy: bergamotka, karambola, morela japońska; nuta serca: kwiat wiśni, róża herbaciana, kwiat lnu; nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo.
GIVENCHY, Naturally Chic. Drzewno-kwiatowy zapach – uwodzicielski i z klasą. Orzeźwiająca nuta limonki miesza się ze słodką maliną i zmysłowym piżmem…
DIOR, Hypnotic Poison Eau Sensuelle. Wariacja na temat zapachu z 1998 roku. Wanilia flirtuje tu z akordami orchidei, jaśminu i tuberozy. Zapach zdecydowany dla zdecydowanych kobiet, choć lżejszy niż pierwowzór. Jego twarzą jest sama Monika Bellucci.
GUESS, Seductive, 160 zł/50 ml. Iskrząca, kwiatowo-drzewa woń, uosabiająca kobiecy magnetyzm, figlarność i urzekający styl. Został stworzony przez perfumiarza, Veronique Nyberg, po to, aby reprezentować zalotny urok i brawurowy styl. Nuty bergamotki łączą się tu z akordami szlachetnego irysu florentyńskiego oraz ostrej żywicy. Również seksowny flakon GUESS Seductive jest jak zalotny dodatek do kultowego wizerunku marki. Butelka ozdobiona jest skórzanym logo marki i złotym łańcuszkiem z wisiorkiem w kształcie serduszka. Czarno-złote opakowanie jest inspirowane kuferkiem w stylu vintage i odzwierciedla równowagę pomiędzy nowoczesną kobiecością, a urokiem retro.
Opracowała Lilka Tylman
Zobacz także: