Nowe SEKSOWNE ZAPACHY dla niej & dla niego: Beyoncé Heat Seduction i kolekcja Arena Edition od adidas

Pachną obłędnie!
Nowe SEKSOWNE ZAPACHY dla niej & dla niego: Beyoncé Heat Seduction i kolekcja Arena Edition od adidas
Fot. mat. prasowe
17.08.2016

Wpatruje się w Ciebie zmysłowym wzrokiem i kusi swym czarującym pięknem. Beyoncé Heat Seduction ucieleśnia moment uwodzenia, kiedy nieodparty wdzięk przyciąga tak, że zapominasz o świecie wokół Ciebie.
Najnowszy wariant w rodzinie marki zapachów Heat jest odzwierciedleniem piękna, pewności siebie i pasji Beyoncé.


Daj się mu uwieść!


ZAPACH
Beyoncé Heat Seduction to ultra kobieca oszałamiająca i zmysłowa kompozycja zapachowa – uwiedzie Cię i pozostaniesz jej wierna. Wykreowana została we współpracy z perfumiarzem IFF (International Flavors & Fragrances ), Laurent’em Le Guernec. Spójny ze wszystkimi zapachami Beyoncé, Heat Seduction bazuje na ulubionej nucie zapachowej Supergwiazdy - orchidei. Nuta serca bowiem to Orchidea Cymbidium, jeden z najbardziej egzotycznych i fascynujących kwiatów na świecie, symbolizujący miłość, luksus i piękno. Posiada jasnozielony odcień kwiecia i rośnie w głębokiej dżungli. Jego woń jest urzekająca i bardzo kobieca.
Kompozycję otwiera ekscytujący miks koktajlu korzennego, mandarynki i jeżyny. W sercu zaś wibrujący kwiat imbirowca i świeża frezja otulają orchideę, dając fascynujący bukiet kwiatowy, któremu nie można się oprzeć. Zapach wieńczy głęboko zmysłowy związek bogatego złotego bursztynu i cennego piżma.


Nuty Głowy: korzenny egzotyczny koktajl, mandarynka, jeżyna
Nuty Serca: kwiat imbirowca, orchidea cymbidium, frezja
Baza: złoty bursztyn, piżmo, labdanum


FLAKON
Flakon Beyoncé Heat Seduction, o charakterystycznym dla linii Heat kształcie, skąpany jest w złotym blasku. Kobiecy kształt opakowania promieniuje zmysłowym wyrafinowaniem, dając niezwykły lustrzany efekt, przykuwający wzrok. Dla wzmocnienia prestiżu, szyjka ozdobiona jest złotym pierścieniem z wygrawerowanym imieniem Beyoncé.
Projekt kartonika, w którym podany jest zapach, to przykład subtelnego luksusu. Błyszczący złoty front okala czarna satynowa oprawa. Eleganckie logo ma postać tłoczonych czarnych liter; na bokach kartonika pojawia symboliczna literka “B” jak Beyoncé.


KAMPANIA
Fotograf uchwycił wyjątkowy moment, w którym Beyoncé zaprasza do swego zmysłowego świata. Jej ujęcie jest pełne wdzięku i naturalnego piękna. Zdjęcie wykonane jest sepii, spójnie z konwencją całej kampanii reklamowej utrzymanej w stylu retro.


Pojemności i ceny edt:
Beyonce Heat Seduction EDP 30 ml 101,99 zł*
Beyonce Heat Seduction EDP 50 ml 139,99 zł*
Beyonce Heat Seduction Deodorant Natural Spray 75ml 38,99 zł*
*Cena rekomendowana, ostateczna cena jest ustalana przez sprzedawcę w punkcie sprzedaży


Beyoncé Heat Seduction jest dostępna od września 2016.

Arena Edition od adidas

Fot. mat. prasowe

Marka adidas po raz kolejny prezentuje kolekcję produktów UEFA Champions League – tym razem w wydaniu ‘Arena Edition’. Inspiracją do stworzenia tych kosmetyków stały się intensywne emocje i adrenalina, które towarzyszą tym wyjątkowym, piłkarskim rozgrywkom.


Linia Arena Edition to trzecia gama produktów do ciała UEFA Champions League. Poprzednie edycje: Trophy i Star Editions okazały się ogromnym sukcesem, który możemy przedstawić w liczbach: to ponad 4 miliony sprzedanych na całym świecie flakonów wody toaletowej z obu linii.


Totalnie unikalna i pełna emocji atmosfera, jaka towarzyszy każdemu po wejściu na stadion zainspirowała markę adidas do stworzenia nowego zapachu dla mężczyzn – Arena Edition. To orientalna, zupełnie wyjątkowa woń eksplodujących emocji i sukcesu! Już od początku meczu i pierwszego kopnięcia piłki, otoczy cię ekscytująca aura świeżości, którą tworzy kompozycja bergamotki, jabłka i rozmarynu.


W sercu gry poczujesz elegancki mix geranium i jaśminu, podkreślonego nutą pikantnej kolendry. W doliczonym czasie emocje wzrosną jeszcze bardziej za sprawą ciepłych nut tonka, bogatej paczuli i sensualnego piżma. Połączenie tych wszystkich, otwierających się w trakcie gry zapachów tworzy wibrującą i niezwykle trwałą kompozycję. To zapach dla prawdziwych mistrzów!


Wykorzystując charakterystyczny styl rozgrywek UEFA Champions League, adidas stworzył wpisujący się w niego design kolekcji Arena Edition. Opakowania są srebrne z niebieskimi akcentami – całość podkreśla luksusową naturę linii.
Marka adidas z okazji premiery kolekcji Arena Edition zorganizowała dla fanów piłki ekscytujący konkurs oraz platformę z fragmentami meczów, które naprawdę trzeba zobaczyć – to wszystko znajdziecie na stronie GameDayPlus.com, która jest przewodnikiem każdego kibica po świecie UEFA Champions League.


Na tej stronie fani mogą także oglądać niesamowite filmy z udziałem dwóch mistrzów piłkarskiego freestylu. Billy Wingrove i Jeremy Lynch znani są jako grupa o nazwie F2 Freestylers, która prezentuje szalone triki i umiejętności - a wszystko po to aby ukończyć wyzwanie toczące się wokół produktów do ciała Arena Edition.


W skład nowej linii produktów do ciała adidas UEFA Champions League Arena Edition wchodzą:


Woda toaletowa - 100ml/61,99zł , 50ml/46,99 zł


Woda po goleniu- 100ml/ 39,99 zł, 50ml/28,99 zł


Odświeżający zapach do ciała 75ml/28,99 zł

Dezodorant 150ml/16,99 zł


Żel do mycia włosów i ciała 250ml/11,49 zł, 400ml/15,49 zł


Licencjonowane produkty Liga Mistrzów UEFA są dostępne w wybranych drogeriach od sierpnia 2016.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie