Najzdrowsze śniadanie powinno być... bardzo SŁODKIE! Mamy dowody na to, że kalorie odchudzają!

30 Czerwca 2012

Brzmi absurdalnie i niewiarygodnie, ale ta dieta podobno działa.

Donut

Czy słodkie desery, ociekające lukrem pączki i kremowe ciastka do tej pory kojarzyły ci się z kulinarnymi grzeszkami, które nieuchronnie prowadzą do otyłości? Jeśli tak, to czas zmienić swoje przekonania. Z najnowszych badań specjalistów z Izraela wynika bowiem, że słodkości te potrafią świetnie… odchudzić. Warunek jest tylko jeden: muszą być jedzone z samego rana.

- Jak twierdzą badacze z Centrum Medycznego Wolfsona w Tel Awiwie, śniadanie obfitujące w produkty wysokobiałkowe i o dużej zawartości węglowodanów ułatwia odchudzanie się, gdyż daje uczucie sytości – czytamy na serwisie dziennik.pl.

Izraelscy eksperci na potwierdzenie swojej tezy przeprowadzili doświadczenie z udziałem 195 otyłych ludzi. Najpierw podzielili ich na dwie grupy: jedni musieli na śniadanie jeść dania o małej zawartości węglowodanów, drudzy - posiłki wysokobiałkowe i wysokowęglowodanowe. Obiad i kolacja były już w obu grupach niskokaloryczne.

Po upływie 4 miesięcy okazało się, że każdy z ochotników schudł około 15 kilogramów. Różnica była tylko taka, że po kolejnych 4 miesiącach osoby na diecie niskowęglowodanowej przytyły o 10 kg, a te, które mogły na śniadanie objadać się ciastkami - jedynie 6,82 kg. Wniosek jest zatem jeden: pierwszy posiłek z rana powinien być kaloryczny i bardzo słodki.

Nam to pasuje, a Wam?

Maja Zielińska

Zobacz także:

Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

Oto lista najzdrowszych potraw świata opracowana przez brytyjskich dietetyków.

Jaki powinien być sos do sałatki?

Sosy light, czyli o obniżonej zawartości kalorii wcale nie są zdrowe. Im tłustszy, tym lepszy?

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (35)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-13 21:38:46

Prawda

Super bardzo dobre sama wypróbuję

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-28 17:43:13

od 2005 roku jem -bo mieszkam w kraju srodziemnomorskim-brios i kawe naturalna z mlekiem. sam organizm tego sie domagal. a tyjemy nie po slodkosciach -bo ich i tak nie zjemy duzo-ale po CHLEBIE,MAKARONIE.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-02 10:14:33

a ja powiem ze zamiast takich słodyczy duzo lepiej np. rzucicc sie na rzeczy owocowe- ja ostatnio na desery jadam owoce z sorbetami z grycana bo na pudęlku wyczytałam ze sorbecik ma tylko 70kcal na 100ml :P więc tyle co nic. do tego owoce z błonnikiem i na pewnow ychdzoe na tym lpeiej niz na czekoladize lub na pączkach.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-01 21:12:24

Polecam ! www.youtu.be/m_2pAO-aHtY

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-01 15:38:47

tak moze i sie nie przytyje, ale za to cukier sam w sobie powoduje cellulit nawet na szczuplych cialach, chodzi mi o ten cukier ze slodyczy i zwykly bialy, wiec lepiej tego unikac jak ktos ma sklonnosci

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-30 23:58:13

Nie do końca. Chodzi po prostu o to, że między godzinami 6, a 10 rano nasze komórki tłuszczowe mają zablokowane receptory pobierające cukier i lipidy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-30 23:24:03

ciastka nie, owoce tak

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-30 18:35:56

Z tego co wiem sniadanie nie powinno a wrecz nie moze byc z dużą ilością cukru gdyż natychmiastowy i gwałtowny spadek cukru w organiźmie po zjedzeniu czegoś słodkiego bardzo negatywnie wplywa na zdrowie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-02 14:44:58

"gwałtowny spadek cukru w organizmie po zjedzeniu czegos słodkiego" Ty jakas głupia jesteś, po zjedzeniu czegoś słodkiego poziom cukru w organizmie WZRASTA!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-30 17:52:44

Bo takie śniadanie napędza metabolizm w ciągu dnia ;) a po głodówkach, kompletnym unikaniu węglowodanów metabolizm praktycznie staje przez co jest efekt jojo, proste i logiczne. :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-30 17:00:57

ja tak robie i sie zgadzam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz