Kobiety zachwycają się nową dietą, która przynosi NIESAMOWITE rezultaty. „Chudnę i mam więcej siły!”

14 Lipca 2018

Na czym polega i jakie daje efekty?

Dieta katogeniczna

Pośród wielu diet, o których mówi się i pisze, coraz większą popularność zdobywa dieta katogeniczna połączona z przerywanym postem. Polega ona na tym, że w ciągu dnia je się tylko w danym przedziale czasowym. Trwa on 5-6 godzin. Reszta doby jest przeznaczona na post. Dzięki temu sposobowi odżywiania umysł jest sprawniejszy, a człowiek ma więcej siły. Jak to możliwe?

OBALAMY MITY: Czy kobiety XXL mają przewagę nad „wieszakami”?

Klucz do sukcesu tkwi w tym, że organizm pobiera energię z tłuszczów dzięki trzymaniu się temu rytmowi. Poza tym dieta katogeniczna, która jest drugim ważnym czynnikiem metody odżywiania się, nie dostarcza mu dużej porcji węglowodanów. Zamiast nich spożywa się głównie tłuszcze oraz białka. Węglowodany są ograniczone do 50 g na dobę. Podstawowy pokarm to mięso, warzywa, jaja, oleje, orzechy oraz nabiał. Tłuszcz według zaleceń powinien stanowić od 75 do 90 proc. energii. Reszta jest dostarczana z białka i węglowodanów.

Jak to wygląda w praktyce?

Przedział czasowy, w którym się je, trwa od 13 do19. Pierwszy posiłek można spożyć dopiero o 13.00. Jest on duży. Wcześniej można wypić gorzką kawę albo zieloną herbatę. Ostatni posiłek nie może nastąpić po godzinie 19.00. Po pierwszym posiłku kolejne są coraz mniejsze.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (6)
ocena
3.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-07-14 22:19:57

zaczęłam dietę keto ok 3 tygodnie temu i póki co jestem bardzo zadowolona - nie przeliczam każdej kalorii, jem naprawdę pyszne rzeczy, których wcześniej bałam się jak ognia (tłuste sery, tłuste mięsa...), jestem cały czas najedzona, mięśnie się ładnie odsłaniają. Tylko martwię sie czy na dłuższą metę ta dieta cud nie będzie szkodliwa dla organizmu, bo jednak sporo rzeczy się eliminuje (zboża, owoce) - z tym liczne mikro, makroelementy i witaminy + zakwaszenie organizmu. Warto robić badania co jakiś czas. Ogólnie - fajnie spróbowac jak się będzie czuło na takiej diecie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-07-14 22:21:15

ale przerywanego postu jeszcze nie próbowałam, i raczej to nie dla mnie bo jestem przyzwyczajona do posiłków co 4-5h inaczej mi słabo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-07-14 21:44:49

Pierwszy posiłek o 13? Nie, nie dla mnie. Ja się budzę głodna, albo zaczynam go bardzo szybko odczuwać. I nie jest to taki zwykły 'o, zjadłabym', ale coś strasznego. Już pół godziny po wstaniu (czasami szybciej, gdy kolacji nie ma zbytniej) zaczyna boleć mnie brzuch, mdli mnie. Raz wyszłam bez śniadania do pracy i serio, nie zdążyłam nic zjeść. Nie minęło 20 min i zrobiło mi się słabo, mroczki, problem z równowagą. Jak nie mam czasu rano to zjem kanapkę, czy serek wiejski (na godzinę wystarczy może) jak jest nieco więcej to wjeżdżają jaja we wszelkiej możliwej postaci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-07-14 15:31:24

Czyli po prostu głodowanie przez 18 h na dobę. Nic odkrywczego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-07-14 12:13:28

Kato ha ha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-07-14 08:57:30

Dieta KETOGENICZNA... zanim coś napiszecie to chociaż trochę zapoznajcie się z tematem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1