„Nie mogę schudnąć. Co robię źle?” (WYJAŚNIAMY)

01 Czerwca 2018

Katujesz się sałatą, kiełkami, chrupkim pieczywem, a waga ani drgnie? Sprawdź, gdzie popełniasz błąd.

dieta odchudzająca

Odchudzanie trzeba przeprowadzić z głową. Jeśli zabierzesz się do tego nie tak, jak powinnaś, raczej nie zobaczysz oczekiwanych efektów – a nawet możesz sobie bardzo zaszkodzić. Dbaj o zdrowie! Jeżeli próbujesz schudnąć, a mimo to twoja dieta nie działa, gdzieś popełniasz błąd. Przekonaj się gdzie i dowiedz się, jak go naprawić.

8 kilogramów w 8 tygodni. Oto najnowsza dieta cud

Dieta jest zbyt restrykcyjna
Na początku kilogramy lecą jak szalone. A potem – nic, zero. Jak to możliwe? Z dużym prawdopodobieństwem przesadziłaś z ich redukcją. Zbyt rygorystyczna, niskokaloryczna dieta prowadzi do efektu innego niż zamierzony. Organizm pozbawiony paliwa przełącza się w tryb oszczędzania i zaczyna… magazynować tłuszcz na czarną godzinę. Nie buduje się też masa mięśniowa, a spalanie kalorii staje się nieefektywne. Jak widzisz, nie opłaca się przesadzać z ograniczaniem liczby spożywanych kalorii.

Nie zwracasz uwagi na drobne przekąski
Gdy analizujesz swój jadłospis, wydaje się, że wszystko gra: na śniadanie owsianka, na lunch lekka sałatka, na obiad ryba ugotowana na parze z warzywami… Co więc jest nie tak? Dobrze się zastanów, czy to na pewno jedyna żywność, jaką spożywasz w ciągu dnia. Często bowiem lekceważymy pozorne drobnostki: jednego wafelka, garść orzeszków, słodki napój, cukierka, piwo. A to wszystko przecież dodatkowe kalorie, które trafiają do twojego organizmu. Uważaj zwłaszcza na to, co pijesz – najlepsza jest woda i herbaty ziołowe.

Mocno ograniczyłaś tłuszcze
Kiedyś diety ubogie w tłuszcz robiły furorę. Dziś wiemy, że to nie tłuszcz tuczy, tylko nadmiar węglowodanów i złe połączenia. Ba, tłuszcz jest wręcz konieczny – w nim rozpuszczają się przecież niektóre witaminy (A, E, D, K). Dzięki tłuszczowi organizm funkcjonuje jak należy. Wiele badań wykazało, że szereg negatywnych efektów związanych z odchudzaniem może być skutkiem ograniczania tłuszczu w diecie. Sucha skóra, łamliwe paznokcie, zaparcia, zmęczenie, problemy z koncentracją, kiepska perystaltyka jelit to tylko niektóre skutki uboczne eliminacji tłuszczów z diety.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (3)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

stefan
(Ocena: 5)
2018-06-01 12:18:57

bzdury

NA SIŁOWNIE IDZCIE FLONDRY A NIE DIETY SRIETY. WYSIŁEK NIE BOLI.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ha
(Ocena: 5)
2018-06-04 16:06:26

ha

wygrałeś stefan:D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-01 01:52:38

Sandra

W głównej mierze należy skupić się na podkręconym metabolizmie. Dlatego podczas kuracji odchudzającej warto stosować iqgreen, który zawiera tylko naturalne składniki. Ponadto hamuje apetyt i przyczynia się do efektywniejszego spalania tkanki tłuszczowej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1