6 na pozór niewinnych rzeczy, które zawsze robisz przed snem. To one sprawiają, że… TYJESZ!

01 Grudnia 2017

Nie chcesz przybierać na wadze? Zrezygnuj z tych nawyków.

przyczyny tycia

Godziny spędzone na siłowni, rezygnacja ze słodyczy, picie dużej ilości wody… Wszystkie te triki stosujesz regularnie, by cieszyć się nieskazitelną sylwetką. Tylko że… jakoś brak efektów. Oponka na brzuchu uparcie wylewa ci się z dżinsów, uda trzęsą się jak galareta, a ramiona coraz widoczniej przegrywają walkę z grawitacją.

Sprawdź także: Rok temu zaczęli razem chodzić na siłownię... Nie uwierzysz, jak teraz wygląda to młode małżeństwo!

Czym to jest spowodowane? Tym, że w ciągu dnia starasz się wcielać w życie zdrowe nawyki, ale za to przed snem… no właśnie. Wtedy robisz masę rzeczy, które przyczyniają się do twojej nadwagi. Możesz nawet nie zdawać sobie sprawy z tego, że to one są odpowiedzialne za twoje tycie.

Przyjrzyjmy się bliżej, o czym mowa.

Jesz zbyt obfite kolacje

Czasami bywa tak, że w ciągu dnia staramy się zjadać małe, lekkie porcje. Wieczorem rekompensujemy to sobie jednak. Myślimy: „Cały dzień mało jadłam, jak teraz zjem odrobinę więcej to przecież nic się nie stanie”. To ogromny błąd. Unikaj tłustych, obfitych kolacji. Jedz raczej lekkie sałatki, mięso przygotowane na parze, ryby.

Przed snem korzystasz z telefonu

W jaki sposób telefon ma cię uśpić? To nierealne. Przeglądając portale społecznościowe, rozmawiając na czacie i oglądając filmiki, tylko się rozbudzisz. Im później zaśniesz, tym gorzej dla twojego organizmu i… twojej sylwetki. Pamiętaj, że niedostateczna ilość snu przełoży się na niechciane kilogramy.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (4)
ocena
4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

M
(Ocena: 1)
2017-12-01 14:01:13

Przestałam czytać, jak przeczytałam, że ostatni posiłek należy zjeść o 18:00..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-01 18:36:30

Jesli ktoś chodzi spać 0 21-22 to jak najbardziej 18 jest odpowiednia godziną na ostatni posiłek.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
gość
(Ocena: 5)
2017-12-01 11:46:14

Przestańcie szerzyć szkodliwe i niesprawdzone informacje! Nie zjedzenie kolacji nie spowolni metabolizmu! Żeby spowolnić metabolizm, czyli przestawić ogranizm w tryb awaryjny, trzeba się głodzić minimum 72 godziny, czyli 3 dni. Ominięcie jednego posiłku nie spowoduje żadnych zmian w organiźmie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-01 18:38:40

w końcu ktoś trzeźwo myslący. i drugi mit,że im częściej jemy tym szybszą mamy przemianę materii, a w rzeczywistości metabolizm przyśpiesza na chwile po zjedzonym posiłu by zaraz po nim wrocić do poziomu startowego;0

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1