Kate Moss i Topshop współpracują od 2007 roku i, jak widać, kooperacja obu stronom bardzo pasuje, skoro przedłużono umowę o kolejny rok. Nie tak dawno brytyjski gigant otworzył pierwszy butik w Polsce, w warszawskim centrum handlowym "Złote Tarasy" .
Projekty Moss sprzedają się jak świeże bułeczki. Ten milion funtów wydany przez Topshop zapewnia ogromną darmową reklamę i promocję marki. Modelka nie tylko tworzy swoją kolekcję, chętnie też ją nosi, przez co można podpatrzyć, jak wykorzystuje to, co sama stworzy i jak łączy to z dodatkami.
W nadchodzącym roku, do ubrań zaprojektowanych przez Kate Moss, dołączą też akcesoria i bielizna.
Wielcy kreatorzy, a szczególnie Roberto Cavalli, z pobłażaniem patrzą na modelki i aktorki, które biorą się za tworzenie mody, jednak w przypadku Moss, nie można mówić o promowaniu nazwiskiem byle czego. Ubrania mają to coś, co reprezentuje sobą jedna z największych ikon stylu XXI wieku.