Marka Mugler należy do czołówki najbardziej inspirujących domów mody na świecie. Powstała w 1974 roku w Paryżu z wizji Manfreda Thierry’ego Muglera. Swego czasu stała się synonimem nonszalanckiego szyku i awangardy ze zmysłowym pierwiastkiem. Od zawsze przełamywała schematy, nadając modzie nowy kierunek.
Zobacz także: Brytyjska rodzina królewska bawiła się na bankiecie z Donaldem Trumpem. To przyjęcie przejdzie do historii (ZDJĘCIA)
W ostatnich latach renoma słynnej francuskiej marki Mugler jednak nieco podupadła. Co ciekawe, nad powrotem na szczyt zaczęła pracować wraz z pewnym kosmetycznym gigantem. Mowa o L’Oréal. W 2022 roku firma przejęła markę Mugler od grupy Clarins. Zaczęła wypracowywać jej nowy intrygujący wizerunek. Dom mody ponownie zaczął święcić triumfy dzięki niebanalnym kolekcjom. Do oferty marki powróciły również kosmetyki do makijażu. Mugler kiedyś słynął z bardzo jakościowych tuszy do rzęs, pudrów, cieni do powiek i szminek, jednakże zawiesił podobną produkcję w 2010 roku. Teraz reklamuje je najsłynniejsza supermodelka współczesnych czasów, czyli Kendall Jenner.
Zobacz także: Najnowsza kampania Prady na długo zapada w pamięć. Gwiazda intrygującego spotu to Scarlett Johansson
W rozpromowaniu francuskiej marki na pewno pomoże też najnowsza kampania. Co ciekawe, jej gwiazdą została Sharon Stone. To jej wielki powrót do marki, z którą miała okazję współpracować ponad trzydzieści lat temu. Słynna aktorka pojawiła się wówczas jako modelka na wybiegu. W 1992 roku zaprezentowała się publiczności w zmysłowej kreacji zainspirowanej nurtem BDSM. Najnowsza kampania z Sharon Stone w roli głównej jest równie sensualna i pełna ekstrawaganckich akcentów. Pokazane w niej ubrania i akcesoria na długo zapadają w pamięć. Podobnie jest z kadrami. Niektóre zaszokowały internautów. Wielkie emocje wzbudziło między innymi to, na których obok aktorki pojawia się półnagi mężczyzna. Całość ma niewątpliwie wydźwięk erotyczny. Za obiektywem stanął czeski fotograf Branislav Simoncik.
Owa kampania łączy się z pewnym ciekawym przedsięwzięciem. Otóż zapowiada reedycję projektów Thierry’ego Muglera z lat 1985-2000. Już we wrześniu tego roku będzie można zakupić 24 odwzorowania projektów z archiwalnych kolekcji słynnego kreatora. Będą dostępne zarówno we flagowych sklepach stacjonarnych, jak i online.
Zobacz także: Wielkie zmiany w życiu Marcina Rogacewicza. Zamknął dochodowy biznes!
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie