Kim Kardashian już kilkakrotnie była gwiazdą kampanii włoskiego domu mody Dolce&Gabbana. W zeszłym roku reklamowała wiosenno-letnią kolekcję kultowej marki. Stanęła wówczas przed obiektywem Merta Alasa i Marcusa Piggotta. Efekt był fenomenalny i nakierowany na zapadający w pamięć klimat retro. Zdjęcia przywodziły na myśl wysmakowane filmowe kadry. Co ciekawe, Kim ostatnio po raz kolejny miała okazję współpracować z Włochami.
Zobacz także: Dziewczyny z Pinteresta wiedzą, jak stylizować rajstopy z wzorami. Ich pomysły są genialne
Kim świetnie dogaduje się z włoskim kreatorami tworzącymi od dekad słynną markę Dolce&Gabbana. Jak podkreślała w wielu wywiadach łączy ich zamiłowanie do emanującej zmysłowością elegancji rodem z lat sześćdziesiątych. Domenico Dolce i Stefano Gabbana uważają amerykańską modelkę i bizneswoman za swoją muzę. Niedawno światło dzienne ujrzał ich intrygujący wspólny projekt. Otóż Dolce&Gabbana oraz Skims, czyli autorska marka Kim Kardashian, postanowiły połączyć siły. Z całą pewnością wyszła z tego rzecz godna uwagi. Niecodzienna kolekcja w niezrównany sposób łączy sensualny szyk wraz z funkcjonalnością i wielkim komfortem. Trendsetterki już oszalały na jej punkcie.
Trzeba również nadmienić, że ponownie zachwyca również kampania. Pojawiają się w niej estetyczne nawiązania do pamiętnej dekady 60s. Elektryzujące kadry dosłowni ociekają erotyzmem. Kojarzą się z filmami włoskich klasyków, Felliniego oraz Antonioniego. Następnym wizualnym tropem są w tym przypadku filmy z udziałem Sophii Loren. W kampanii obok Kim wystąpiła jej siostra, Kourtney. Oto efekt. Jak Wam się podoba?
Zobacz także: Jak paryżanki ubierają się na randkę? Ich stroje to kwintesencja zmysłowego szyku
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie