Nowa, limitowana kolekcja Gap i Disney

Kolekcja kapsułowa Gap × Disney Collegiate prezentuje ponadczasowe klasyki Gap z motywami z serii Myszka Mickey i Przyjaciele.
Nowa, limitowana kolekcja Gap i Disney
Fot.materiałpartnera
16.10.2024

11.10.2024: GAP i Disney ogłaszają rozszerzenie swojej wieloletniej współpracy, wprowadzając nowe kolekcje odzieży, łączące klasyczne produkty GAP z kultowymi postaciami Disneya. Limitowane, sezonowe edycje wyróżnią się na tle głównej linii Gap × Disney stylowym podejściem i bogatym asortymentem. Oprócz nowych, kapsułowych modeli, Gap będzie kontynuować sprzedaż odzieży z motywami Disneya dla całej rodziny.

Pierwsza z limitowanych kolekcji to Gap × Disney Collegiate, inspirowana odzieżą varsity z lat 90-tych. Pojawiają się tu klasyczne postaci z serii Mickey i Przyjaciele oraz charakterystyczne logo Gap.

Patchworkowe wzory varsity, dostępne w różnych stylach dla całej rodziny, idealnie oddają ducha tej kolekcji, dzięki zastosowaniu kolorów w stylu preppy oraz akademickich czcionek. Koszula Gap × Disney Denim Big Shirt przedstawia całą obsadę Mickey i Przyjaciół na plecach oraz posiada dodatkowe, haftowane detale na kieszeni. Kolekcja obejmuje również dopasowane zestawy z polaru oraz elementy dżinsowe z unikalnymi nadrukami z motywem myszki Mickey. Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej gap.com, w rozmiarach dla dorosłych, dzieci, maluchów i niemowląt.- Kontynuujemy budowanie naszej długoletniej relacji z Gap, łącząc nasze kreatywne energie, aby dostarczyć stylową ofertę produktów z postaciami z serii Mickey i Przyjaciele oraz innych – mówi Paul Gitter, Executive Vice President of Global Brand Commercialization, Disney Consumer Products.

Fot.materiałpartnera

- Klienci będą oczarowani połączeniem ikonicznych postaci filmowych z ponadczasowym stylem Gap, tworzącym stylizacje, które trafiają do dzisiejszych odbiorców.

- Połączenie dwóch silnych marek, w celu stworzenia kolekcji Gap × Disney Collegiate dla naszych najbardziej wymagających klientów było niezwykle inspirujące." – powiedziała Fabiola Torres, Chief Marketing Officer Gap . - Po prawie 10 latach udanego partnerstwa, podnosimy poprzeczkę za sprawą kolekcji, która reprezentuje kolejny etap naszej współpracy i oferuje oryginalne stylizacje dla całej rodziny.

Fot.materiałpartnera

W kampanii promującej kolekcję Gap × Disney Collegiate wzięła udział różnorodna obsada, reprezentująca różne pokolenia. Sesja stylizowana na zdjęcia z pamiątkowego, szkolnego rocznika pojawi się na kanałach społecznościowych, w tym na Instagramie, Pinterest, TikToku i Facebooku. Aby być na bieżąco z nowościami dotyczącymi kolekcji Gap × Disney Collegiate oraz przyszłych premier, śledź @gap i  @gappolska.

 

Materiał prasowy

 

Fot.materiałpartnera

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie