Mango to niewątpliwie jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych. Jej kolekcje zawsze wyróżniają się na tle innych. Intrygują niebanalnymi krojami, zachwycają niespotykanymi wzorami. Są szykowne, sensualne i bardzo komfortowe. Nic dziwnego, że po ubrania hiszpańskiego giganta chętnie sięgają czołowe trendsetterki. Lada moment zaczną się bić o sukienki, koszule, czy spódnice z metką Mango. Najnowszą kolekcję marki zaprojektowała bowiem Victoria Beckham.
Zobacz także: 5 inspiracji, jak nosić skórzane ubrania w sezonie wiosennym
Hiszpańska marka Mango ma już czterdzieści lat. Aby uczcić swój jubileusz, postawiła na bardzo ciekawe posunięcie. Otóż zaprosiła do współpracy jedną z najbardziej cenionych projektantek, mianowicie Victorię Beckham. Zapowiada się wielki hit. Była Posh Spice z wirtuozerią przemyciła do kolekcji nonszalancki pierwiastek szyku, z którego jest znana. Połączyła go z minimalistycznym stylem retro, z którego z kolei od dekad słynie Mango. Celowała w ponadczasową elegancję charakterystyczną dla doby późnych lat sześćdziesiątych. Co stało się jej natchnieniem?
Przede wszystkim zainspirowała się archiwum marki sprzed lat, klimatem kultowego filmu „Basen” z 1969 roku oraz pełnym magnetyzmu stylem grającej w nim Jane Birkin, popularnej ikony mody z tamtego czasu. Możemy spodziewać się zatem ubrań, które nie będą tylko sezonowymi nowinkami. Z pewnością zagoszczą w naszych garderobach na dłużej. Mocnymi punktami kolekcji będą pełne prosty luźne marynarki, garniturowe rozszerzane spodnie, zmysłowe satynowe bluzki i urocze szydełkowe stroje kąpielowe. Warto wspomnieć, że kupimy je znacznie taniej niż rzeczy marki Beckham. Będą miały jednak równie dużą jakość.
Zobacz także: Pożegnanie z mini. Hitami wiosny i lata będą te szałowe spódnice
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie