Przez ostatnie dwa sezony w świecie mody panowała prawdziwa logomania. Ubrania uszyte z materiałów zadrukowanych logotypami nosiło mnóstwo popularnych trendsetterek i gwiazd. Teraz jednak powoli odchodzi to w niepamięć. Rzucające się w oczy luksusowe logotypy przestały być bowiem uważane za stylowe i ponownie stały się synonimem kiczu. Miejsce logomanii nieoczekiwanie zajął intrygujący trend określany mianem quiet luxury.
Zobacz także: Dzięki tym marynarkom stworzysz bezbłędne stylizacje. Są oryginalne, szykowne, wyglądają zmysłowo ♥
Topowi styliści radzą - ubrania z logotypami, które uwielbiały nosić ikony mody, takie jak Kendall Jenner, Kim Kardashian, Bella i Gigi Hadid, czy Emily Ratajkowski, powinny jak najszybciej wylądować na dnach szaf. Zgodnie z najbardziej topowym trendem 2023 roku zwanym quiet luxury, od teraz stawiamy wyłącznie na luksus w bardzo dyskretnej, stonowanej formie.
Luksusowa moda po raz kolejny zmienia tym samym swoje oblicze. Nareszcie przestaje być nachalna i agresywna. Jej sznyt ma być widoczny wyłącznie w wyrafinowanych, nieszablonowych krojach, czy jakościowych materiałach. Luksusowe ubrania, czy dodatki mają być rozpoznawalne wyłącznie przez wprawne oczy ludzi obeznanych z modowymi nowinkami, a nie jak dotychczas już z daleka. Metki, jak i krzykliwe emblematy chowamy więc jak najgłębiej się da.
Najwierniejszymi wyznawczyniami quiet luxury są od dawien dawna Francuzki, które jako jedne z nielicznych oparły się powszechnie panującej logomanii. Dziś znów bierzemy z nich przykład i inspirujemy się niezrównanym klasycznym stylem Jeanne Damas, czy Lei Sfez.
Zobacz także: Ta maseczka fantastycznie nawilża, wygładza i zagęszcza włosy. Zrobisz ją sama w domu