Na prawdziwe emocje, relacje, na proces, a nie tylko efekt? Backstage to często osobna i równie ciekawa historia, na którą w tym sezonie stawia House!
Najnowsza kampania marki House opiera się na zasadzie #nofilter powszechnej wśród Gen Z, która dotyczy właściwie każdej sfery. Łączy to, co na widoku, z całym tłem, które jest równie ważne.
Niesie przekaz, że to oczywiste, że można wychodzić na miasto bez makijażu, nie posprzątać pokoju czy pokazywać swoje prawdziwe, czasem skrajne emocje, stawiać na relacje, jawnie liczyć na wsparcie i samemu je dawać. Można spędzać czas z przyjaciółmi leżąc na kanapie i scrollując social media, ale tylko Wy wiecie, ile wspólnych, szalonych wspomnień macie na koncie.
Można budować własną pewność siebie na swojej prawdziwej, nieidealnej wersji, bo klucz to bycie sobą!
Wyświetl ten post na Instagramie
Dzięki skupieniu się na idei backstage’u w naturalny i luźny sposób podkreślono casualowy, codzienny wymiar kolekcji dla niej i dla niego. Znajdują się w niej m.in. spodnie i spódnice cargo, szydełkowe swetry, raglanowe topy, które uzupełnione są „szybkimi okularami”, kurtkami bomberkami, chokerami i torebkami na ramię.
Dla mężczyzn również przygotowano propozycje spodni parachute i cargo, a ponadto oversize’owe koszule, obszerne bluzy i jeansy czy koralikową biżuterię.
Podczas projektowania kolekcji inspirowano się niesłabnącym megatrendem Y2K, który uwzględnia powrót do mody z lat 2000 oraz zabawę z odtwarzaniem i modyfikowaniem kultowej estetyki i stylizacji.
Wyświetl ten post na Instagramie
Kampania została zrealizowana zgodnie z nowymi założeniami, którymi kieruje się obecnie marka House. W 2022 roku brand przeszedł proces rebrandingu. Nowy logotyp jest bardziej uniwersalny i świeższy. Wypracowano też nową strategię produktową i strategię komunikacyjną, a było to możliwe poprzez skupienie się na zredefiniowaniu i dookreśleniu grupy docelowej. Dzięki temu House mówi jej językiem, reaguje na TikTokowe trendy, angażuje influencerów. Marka stara się spotykać swoich klientów tam, gdzie zwykle są obecni – a wymaga to przede wszystkim monitorowania środowiska, luzu, wychodzenia poza ramy i pokazywania jej ludzkiego oblicza.
Punktem wyjścia do komunikacji kampanii Go For Real była produkcja realizowana in-house’owo, w której po raz pierwszy dosłownie zajrzano za kulisy i pokazano niewyreżyserowane momenty złapane podczas shootu. Uwzględniono elementy backstage’u zarówno w materiale foto, jak i wideo, aby autentyczności, którą marka House chciała pokazać, nie opierać jedynie na pracy modeli.
Efekty kampanii Go For Real można obejrzeć kolejno w lookbooku oraz w video kampanijnym, a także śledząc social media marki, m.in. Instagrama i TikToka.
CREDITS:
House Brand Marketing Team: Alicja Małejki, Magdalena Skórska, Karolina Gawron
Photographer: Mateusz Walczak
Photographer: Mateusz Wojnar
Videographer: Denys Horval
Executive Producer: Mateusz Luzar
Producer: Anna Bielecka
Stylists: Marika Śliwa, Paula Wrzesińska
Hair & Make-up Artist: Kasia Biel
Hair & Make-up Artist Assistant: Aleksandra Bednarczyk
Artykuł partnera