Maffashion w kozakach L37 - musisz je mieć!

WALK THIS WAY - to tytuł najnowszej kampanii L37 na Jesień-Zimę 2022/23, a jednocześnie zachęta do odważnego wyrażania siebie
Maffashion w kozakach L37 - musisz je mieć!
09.11.2022

Polska marka obuwnicza znana z zamiłowania do trendów i wygodnych, codziennych butów, jak co
sezon przygotowała dla swoich klientek ponad 100 propozycji. Na jedną z propozycji postawiła Maffashion na ostatnim pokazie marki TOUS.

Najnowsza kolekcja L37 zachwyca

Wśród nich znalazły się oczywiście ukochane przez wielbicielki loftów kowbojki, oficerki, buty
motocyklowe, kozaki na różnych obcasach, botki czy półbuty. Marka podąża za najmodniejszą jesienną
paletą barw, w której nie zabrakło kolorów ziemi, różnych odcieni brązu od czekolady po toffi czy
butelkowej zieleni.

Najbardziej przykuwającymi tym razem kolorami są chabrowy i fioletowy. Jakie trendy zawitały w jesiennej kolekcji L37? Nowością są przede wszystkim lakierowane kozaki na klockowych i cienkich obcasach. Obcasy są dla marki niezwykle istotne, ponieważ to od nich zależy wygoda, stąd nowość w postaci cienkich i niskich słupków.


W kolekcji wyróżnia się wytłaczany na kozakach i botkach motyw skóry węża, który jest dostępny w
trzech kolorach - czerni, brązie i butelkowej zieleni. Marka od kilku sezonów wprowadza najmodniejsze platformy, które w tej kolekcji są jeszcze ciekawsze i wygodniejsze.


Detal, który nadaje charakteru każdej parze to między innymi czubki butów - pojawiły się
zarówno spiczaste w stylu lat 90-tych jak i kwadratowe, które nawiązują do lat 60-tych. Dekada Twiggy szczególnie mocno wybrzmiewa w kolekcji - hitem są lakierowane kozaki na klockowym
obcasie i bocznym zamku, które wyglądają jak stylowe kalosze.


Jesień zima 2022/23 to sezon, w którym poszerza się oferta akcesoriów marki. L37 odważnie prezentuje nowe modele torebek od najmodniejszych „pouch bags”, czyli portmonetek na cienkich paskach, po shoppery oraz hobo bags o półokrągłych kształtach. Wiele modeli jest wykonanych z tej samej skóry wytłaczanej w motyw węża w odcieniach czerni, brązu i butelkowej zieleni co sprawia, że można je kupić w komplecie.

Move to the City - cena 1319zł - kupisz tutaj!
Polska marka obuwnicza w ubiegłym roku celebrowała dekadę działalności na rynku. Jak mówi sama
właścicielka „Nie tak wyobrażałam sobie świętowanie dziesiątych urodzin…. Na samym początku nasz
zarząd, marka była w ciężkim położeniu, widzieliśmy wszystko w czarnych barwach. Tak naprawdę był to pierwszy kryzys, z którym musieliśmy się zmierzyć na tak dużą skalę. Ale wygraliśmy tamtą walkę i to z nawiązką. Dzięki pandemii rozwinęliśmy w sposób do tej pory dla nas niewyobrażalny sklep online, zmieniliśmy system pracy i podejście do niej. Kryzys pandemii dał nam wiele dobrego: osobiście i zawodowo.”
Kampania na jesień zimę 2022/23 po raz kolejny została sfotografowana pod artystycznym nadzorem
Angeliki Warlikowskiej i Marty Chudek, natomiast za wideo był odpowiedzialny Aleksander Ryżow.
Ulice tętniącej życiem i nagrzanej słońcem Warszawy jak zwykle stały się idealnym tłem dla zdjęć.

Tym razem marka pokazała kolekcję w wieczornym i nocnym świetle. Zdjęcia wykonano podczas blue hour, golden hour a następnie nocą korzystając z mocnego flesza. Kampania zachęca, aby nosić buty po
swojemu. Lofty pasują zarówno do minimalistek jak i eklektyczek. Miejskie nomadki wybierają L37!

Komentarze (1)
Ocena: 1 / 5
gość (Ocena: 1) 10.11.2022 19:07
"muszę"? really? jeszcze na głowę nie upadłam.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie