PIERCE YOURSELF – przebij samego siebie!

#pierceyourself - Marka ANIA KRUK znów zaskakuje!
PIERCE YOURSELF – przebij samego siebie!
16.06.2022

Dostrzegając najnowsze trendy stawia na świeżość, unikalność i nietuzinkowe podejście. Jako pierwsza tak duża, biżuteryjna marka w Polsce, dedykuje swoją kampanię i całą gamę produktów PIERCINGOWI. Kampania skupia się na stylizacji uszu. Dodatkowo, meritum kampanii, stają się niezwykle ważne kwestie edukacyjne, dotyczące tej, jeszcze nie tak znanej szerokiemu odbiorcy tematyce.

#pierceyourself - Marka ANIA KRUK znów zaskakuje!

Przy okazji marka podkreśla wartości, które są dla niej ważne: „Stawiamy na różnorodność, lubimy ją i wspieramy w każdym obszarze. Według nas każda forma ozdabiania ciała może być piękna, interesująca, elegancka czy szalona – po prostu podkreślająca indywidualny styl naszych klientów. Lubimy łamać reguły i przełamywać stereotypy i dokładnie to chcemy zrobić także tym razem. Jako pierwsi w Polsce mamy tak szeroką gamę biżuterii do pierciengu i stylizacji ucha, chcemy więc pokazać, że to coś dla wszystkich, że to może być piękne, delikatne i dopasowane do potrzeb. Dziś już kompletnie odchodzi się od przekonania, że piercing to określony typ ludzi lub określone grupy społeczne. Chcemy by świat był otwarty, zmienny i ciekawy, tak jak my sami i że warto podkreślać to także biżuterią. Zachęcamy do odwagi, „przebij siebie samego”, znaczy po prostu – zrób coś więcej!” – mówi Martyna Olszak-Bachora, head Działu Kreatywnego marki ANIA KRUK.

Marka ANIA KRUK doskonale wyczuwa trendy i nie boi się przecierać dróg. Kolczyki mogą zmienić charakter stylizacji i makijażu, zwracają uwagę, przyciągają wzrok. Twarz, włosy, łuk brwiowy, a nawet kości policzkowe zyskują zupełnie nową oprawę.

Gorącym trendem sezonu jest stylizacja całego ucha - od płatka, przez całą długość chrząstki, aż po sam czubek, a dodatki mogą być dobrane w ciekawych, intrygujących kompozycjach. Według stylistów, najlepiej nosić po 3 i więcej kolczyków w jednym uchu i stworzyć ciekawe połączenia, pasujące na każdą okazję.

Taki efekt można osiągnąć nawet bez konieczności robienia dodatkowych dziurek – w końcu od czego są nausznice, które nie wymagają przekłuwania uszu. PIERCING miał kiedyś znaczenie symboliczne, należał do rytuałów, był sposobem na wyrażenie określonych poglądów, lub po prostu pozwalał na wymykanie się standardom i podkreślenie swojej indywidualności.

Dziś wszelkiego rodzaju przekłucia są bardzo popularne. Jak podkreśla specjalistka i piercer z salonu Jeżyce Tattoo Michalina Taciak: „Niezwykle ważne jest bezpieczeństwo. W butikach ANIA KRUK biżuteria wykonana jest z najwyższej jakości złota i srebra. Co zawsze powtarzam swoim klientom? Nie ryzykuj i nie rób tego samodzielnie. Piercing to nie zabawa. Bezpieczny piercing to wiedza z zakresu anatomii człowieka, sterylność i higiena.

Jeśli chcesz posiadać kolczyk udaj się do wykwalifikowanej osoby, która wykona przekłucie poprawnie oraz opowie Ci o prawidłowej pielęgnacji.”
A Ty? Chcesz przebić samego siebie?

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie