Wiosenno-letnia kolekcja zaprezentowana przez francuski dom mody Chanel, została okrzyknięta jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń świata haute couture.
Zobacz także: Nowy wymiar luksusu. Wirtualna tiara od Dolce Gabbana za 1,28 mln zł
W kolekcji, którą opatrzono nazwą The Cruise, widoczne są pełne uroku retro wpływy, które jak zwykle u Chanel umiejętnie i z wielką finezją połączono z nowoczesnymi deseniami i materiałami. The Cruise zaprojektowana przez Virginie Viard, zaprasza nas do wybrania się w podróż i zachłyśnięcie się fascynującą atmosferą południowych kurortów, na czele z Monte Carlo.
Projekty są szykowne, nonszalanckie, ale też szalenie wygodne. Posiadają ultra kobiecy pierwiastek, ale także i sportowe zacięcie. Poza samą kolekcją wielkie wrażenie robi kampania, nad którą czuwała Sofia Coppola i jej brat Roman.
Jeśli zastanawiamy się, w jaki styl ubrań inwestować przez kolejne miesiące, na pewno śmiało możemy celować w retro w klimacie Chanel.
Zobacz także: Kim są granfluencerki?
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie