PUMA i AMI celebrują przyjaźń w najnowszej, ekskluzywnej kolekcji!

Paryski dom mody AMI dołącza do rodziny PUMA we współpracy, która łączy kunszt krawiectwa z innowacyjnymi projektami odzieży sportowej.
PUMA i AMI celebrują przyjaźń w najnowszej, ekskluzywnej kolekcji!
PUMA i AMI
09.03.2022

Kampania z udziałem Romeo Beckhama i Mii Regan opowiada o tym, że szczęście zaczyna się od ludzi, którymi się otaczasz.

PUMA i AMI - najnowsza kampania celebruje przyjaźń

Debiutancka kolekcja PUMA x AMI inspirowana jest podejściem nowej ery – takiej, która nie przynależy do określonej płci, osoby czy wyglądu. Takiej, która kwestionuje nasze obecne poglądy, w których nie chodzi o same osiągnięcia, a wdzięczność za otaczających nas przyjaciół i rodzinę. "Współpraca z AMI była dla nas oczywista, ich nazwa dosłownie oznacza „przyjaciel” i o to właśnie chodzi w PUMA – o społeczność, rodzinę." – powiedział Adam Petrick, Globalny Dyrektor Marketingu PUMA. "Jesteśmy wyjątkowo szczęśliwi, że możemy współpracować z tak kreatywnym umysłem jak Alexandre, który naprawę rozumie istotę klasycznych sylwetek odzieży sportowej, a także tworzenia społeczności poprzez pozytywny przekaz."

Puma i Ami

Kolekcja oferuje to co najlepsze, dzięki minimalistycznemu brandingowi, mieszance stonowanych i mocnych kolorów oraz materiałom najwyższej jakości. AMI de Coeur, charakterystyczny symbol AMI, został połączony z logo PUMA, tworząc wspólną grafikę, która pojawiła się na wszystkich produktach z tej linii. "Jestem bardzo dumny ze sposobu, w jaki połączyliśmy nasze logotypy. Myślę, że to bardzo istotny element naszej kolekcji i jest to prezent zarówno dla nas, jak i dla PUMA." – powiedział Alexandre Mattiussi, założyciel i dyrektor kreatywny AMI. "To element, który symbolizuje naszą partnerską, pełną przyjaźni współpracę, w której nie ma miejsca na pretensjonalność."

Puma i Ami

Bohaterami kampanii autorstwa Eddiego Wreya jest Romeo Beckham i jego partnerka, Mia Regan. "To, co najbardziej w nich kocham, to ich energia i indywidualny styl, ale także fakt, że są w sobie wyraźnie zakochani. Oboje bardzo dobrze uosabiają ducha tej kolekcji." – mówi Mattiussi, zapytany, dlaczego obie marki postawiły na Romeo i Mię w roli ambasadorów.

Puma i Ami

Kolekcja obejmuje klasyczne sylwetki PUMA, w tym: Slipstream Lo, Suede Crepe oraz Suede Mayu. Wśród odzieży znajdziemy T-shirty, koszulki polo, kurtki, bluzy z kapturem, szorty, marynarki, spodnie i biustonosze. Do tego powstały także akcesoria dopełniające ofertę produktową – bucket hats, czapki z daszkiem czy torby na ramię.

Puma i Ami

"Od jakiegoś czasu śledzę pracę Alexandre’a. Odkąd zacząłem pracować w PUMA, myślałem o tym, jak wspaniała byłaby to współpraca. Dziś jestem w pełni zachwycony rezultatem." – powiedział Heiko Desens, Globalny Dyrektor Kreatywny PUMA. "To było prawdziwe i autentyczne partnerstwo; oba nasze zespoły przedstawiły wiele pomysłów, na podstawie których udało nam się zaprojektować ponadczasową kolekcję klasycznej odzieży sportowej."

 

Produkty PUMA x AMI dostępne będą w sprzedaży od 16 marca za pośrednictwem PUMA.com, amiparis.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie