Małgorzata Rozenek-Majdan to z pewnością najgorętsze nazwisko w polskim show-biznesie. To też pewna siebie i swoich przekonań silna, charyzmatyczna osobowość. Nic dziwnego, że zgodziła się na udział w kampanii, której przewodnimi hasłami są wolność i różnorodność. Główną inspiracją jesiennej kampanii Born2be „Mów do mnie teraz” było nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty. Gwiazda wypowiedziała je w programie Azja Express, w którym była jedną z uczestniczek.
W kampanii Born2Be.pl hasło nabiera innego znaczenia. „Mów Do Mnie Teraz” odzwierciedla niezwykle aktualną potrzebę kontaktu z drugim człowiekiem pomimo dystansu, jaki stwarzają maseczki. Pragniemy nie tyle patrzeć, ale usłyszeć głos, który nas zainspiruje i pociągnie do działania.
W najnowszej kampanii marka Born2be wraz z gwiazdą przenosi nas w świat hipisowskiej bohemy lat 70. ubiegłego stulecia. Wzorzyste kurtki i garnitury utrzymane są w energetycznych kolorach, nie brakuje też dzianinowych sukienek, żakardowych kardiganów oraz ultramodnych dzwonów. Klimat lat 70. obecny jest również w obuwiu. Jeżeli chodzi o obuwie, w kolejnym sezonie wracają botki, kowbojki i długie kozaki, które idealnie pasują do hipisowskiej stylistyki kolekcji. Znakomitym wykończeniem stylizacji są dodatki w stylu vintage: kapelusze i biżuteria. W męskich stylizacjach dominują oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule kojarzące się z klimatem nowojorskich ulic lat 70.
Naszym zdaniem ubrania wyglądające jak żywcem wzięte z dzieci kwiatów świetnie pasują do urody Małgorzaty. Jak myślicie?
Kreacją i produkcją kampanii zajął się team born2be, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal.
Artykuł sponsorowany