Wadliwa para butów to problem, z którym można sobie łatwo poradzić. Aby złożyć reklamację w CCC, nie potrzebujesz paragonu – zobacz, co jest potrzebne, a także jak wygląda proces reklamacyjny. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
Lasocki, Jenny Fairy, Gino Rossi, Lanetti – to jedynie przykładowe marki, których buty oraz akcesoria znajdują się w ofercie CCC. Każdy produkt dostępny w sklepie online lub stacjonarnym jest objęty 2-letnią rękojmią – wyjaśniamy, jak wygląda reklamacja w CCC. Jeśli zakupione buty okażą się niestety towarem wadliwym, warto wiedzieć, co trzeba zamieścić w zgłoszeniu – sprawdź, jak złożyć reklamację w CCC.
W przypadku stwierdzenia wady obuwia lub innego produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym lub internetowym CCC, Klient może skorzystać z prawa do złożenia reklamacji. Wymagane jest wypełnione zgłoszenie reklamacyjne i dowód zakupu. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Pamiętaj, aby podać w nim również swoje dane kontaktowe.
W formularzu reklamacyjnym należy jak najdokładniej opisać stwierdzoną wadę, podać datę jej zauważenia oraz określić swoje żądanie – naprawę, wymianę, zwrot kosztów itp. Buty lub inny towar można zareklamować w dowolnym sklepie stacjonarnym lub odesłać do CCC samodzielnie lub poprzez firmę InPost. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w trakcie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma i produktu.
Reklamację w CCC oraz wadliwy produkt należy wysłać na adres:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
W CCC można złożyć reklamację zarówno produktu zakupionego stacjonarnie, jak i online.
Jeżeli jakość towaru jest niezgodna z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. CCC jest odpowiedzialne za dostarczenie produktu wolnego od wad fizycznych i prawnych na podstawie 2-letniej rękojmi. Reklamacja w CCC może dotyczyć różnych produktów, nie tylko butów – tu zapoznasz się z procedurą reklamacji online w CCC.
Jak wspomnieliśmy, paragon nie jest wymagany, aby złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym. Konieczny jest jednak jakiś dowód zakupu – zwykle jest to właśnie paragon, ale wystarczy też wyciąg z terminala lub karta lojalnościowa CCC Klub. Musisz zabrać ze sobą również wadliwy produkt i wypełnione zgłoszenie reklamacyjne.
Aby zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi zakupu w salonie CCC, wejdź na stronę Regulaminu reklamacji.
Pamiętaj, aby użytkować obuwie zawsze zgodnie z jego przeznaczeniem oraz właściwie pielęgnować – w przeciwnym wypadku Twoje roszczenia mogą nie zostać uznane przez firmę CCC. Regularne czyszczenie i konserwacja obuwia preparatami to mniejsze ryzyko uszkodzenia butów. Dodajmy, że w sklepach CCC kupisz też odpowiednie środki, w które zdecydowanie warto się zaopatrzyć przy okazji kupna wymarzonych butów.
Materiał partnera