Reklamacja w CCC jest możliwa bez paragonu! Wyjaśniamy procedurę

Sprawdź, co należy zrobić, aby twoja reklamacja doszła do skutku.
Reklamacja w CCC jest możliwa bez paragonu! Wyjaśniamy procedurę
fot. Instagram @cccshoesbags
23.03.2020

Wadliwa para butów to problem, z którym można sobie łatwo poradzić. Aby złożyć reklamację w CCC, nie potrzebujesz paragonu – zobacz, co jest potrzebne, a także jak wygląda proces reklamacyjny. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Zasady reklamacji butów Lasocki

Lasocki, Jenny Fairy, Gino Rossi, Lanetti – to jedynie przykładowe marki, których buty oraz akcesoria znajdują się w ofercie CCC. Każdy produkt dostępny w sklepie online lub stacjonarnym jest objęty 2-letnią rękojmią – wyjaśniamy, jak wygląda reklamacja w CCC. Jeśli zakupione buty okażą się niestety towarem wadliwym, warto wiedzieć, co trzeba zamieścić w zgłoszeniu – sprawdź, jak złożyć reklamację w CCC.

Reklamacja w CCC – nie musisz mieć paragonu

W przypadku stwierdzenia wady obuwia lub innego produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym lub internetowym CCC, Klient może skorzystać z prawa do złożenia reklamacji. Wymagane jest wypełnione zgłoszenie reklamacyjne i dowód zakupu. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Pamiętaj, aby podać w nim również swoje dane kontaktowe.

W formularzu reklamacyjnym należy jak najdokładniej opisać stwierdzoną wadę, podać datę jej zauważenia oraz określić swoje żądanie – naprawę, wymianę, zwrot kosztów itp. Buty lub inny towar można zareklamować w dowolnym sklepie stacjonarnym lub odesłać do CCC samodzielnie lub poprzez firmę InPost. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w trakcie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma i produktu.

Reklamację w CCC oraz wadliwy produkt należy wysłać na adres:

CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra 

Reklamacja w CCC – online lub w sklepie

W CCC można złożyć reklamację zarówno produktu zakupionego stacjonarnie, jak i online.

Reklamacja w CCC online

Jeżeli jakość towaru jest niezgodna z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. CCC jest odpowiedzialne za dostarczenie produktu wolnego od wad fizycznych i prawnych na podstawie 2-letniej rękojmi. Reklamacja w CCC może dotyczyć różnych produktów, nie tylko butów – tu zapoznasz się z procedurą reklamacji online w CCC.

Reklamacja CCC w sklepie stacjonarnym

Jak wspomnieliśmy, paragon nie jest wymagany, aby złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym. Konieczny jest jednak jakiś dowód zakupu – zwykle jest to właśnie paragon, ale wystarczy też wyciąg z terminala lub karta lojalnościowa CCC Klub. Musisz zabrać ze sobą również wadliwy produkt i wypełnione zgłoszenie reklamacyjne.

Aby zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi zakupu w salonie CCC, wejdź na stronę Regulaminu reklamacji.

CCC – reklamacja niezasadna

Pamiętaj, aby użytkować obuwie zawsze zgodnie z jego przeznaczeniem oraz właściwie pielęgnować – w przeciwnym wypadku Twoje roszczenia mogą nie zostać uznane przez firmę CCC. Regularne czyszczenie i konserwacja obuwia preparatami to mniejsze ryzyko uszkodzenia butów. Dodajmy, że w sklepach CCC kupisz też odpowiednie środki, w które zdecydowanie warto się zaopatrzyć przy okazji kupna wymarzonych butów.

 

Materiał partnera

 

 

Komentarze (6)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 07.04.2020 14:36
Co z tego, jak reklamacji i tak nie przyjmą... Kilka razy słyszałam już takie opowieści, sama też miałam taką wątpliwą przyjemność składania tam reklamacji i bez opinii dobrego rzeczoznawcy się nie obeszło. Na szczęście ze specjalistą już się nie wykłócali, ale co się człowiek nachodzi, to jego.
zobacz odpowiedzi (2)
Engi (Ocena: 5) 24.03.2020 19:05
Mam kilka par butów, które reklamacji już nie podlegają, a nie ukrywam, że fajnie byłoby je zreperować. Zastanawiam się, który klej najlepiej kupić do sklejenia takich butów, możecie jakiś doradzić?
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 23.03.2020 15:25
W przypadku stwierdzenia wady obuwia lub innego produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym lub internetowym CCC, Klient może skorzystać z prawa do złożenia reklamacji. Wymagane jest wypełnione zgłoszenie reklamacyjne i dowód zakupu. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Pamiętaj, aby podać w nim również swoje dane kontaktowe. W formularzu reklamacyjnym należy jak najdokładniej opisać stwierdzoną wadę, podać datę jej zauważenia oraz określić swoje żądanie – naprawę, wymianę, zwrot kosztów itp. Buty lub inny towar można zareklamować w dowolnym sklepie stacjonarnym lub odesłać do CCC samodzielnie lub poprzez firmę InPost. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w trakcie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma i produktu. Reklamację w CCC oraz wadliwy produkt należy wysłać na adres: CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A. ul. Nowy Kisielin – Nowa 9 66-002 Zielona Góra Tekst wprowadza w błąd. Z tego tekstu wynika ze można do zielonej góry odesłać buty zakupione zarówno stacjonarnie jak i online a to nieprawda. Tylko zakupione online można zwrócić, zakupione stacjonarnie MUSZĄ być zwrócone stacjonarnie...
odpowiedz

Polecane dla Ciebie